Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag kom äntligen betalplanen i brevlådan, ska ringa handläggare imorgon och godkänna o sen sätta mig o be typ att ingen motsätter sig, 5 år och borgenärer får 53% tillbaka

Idag kom äntligen betalplanen i brevlådan, ska ringa handläggare imorgon och godkänna o sen sätta mig o be typ att ingen motsätter sig, 5 år och borgenärer får 53% tillbaka
Måste vara en skön känsla :) hoppas verkligen jag med får

Ni som fått skuldsanering beviljat , hur lång tid tog det från ni lämnade in ansökan tills ni blev beviljade ? :)

Ni som fått skuldsanering beviljat , hur lång tid tog det från ni lämnade in ansökan tills ni blev beviljade ? :)
Den 16/3 fick jag brev om att KF tagit emot min ansökan. 24/5 ringde handläggaren och beslutade samma dag om inledande. 8/7 fick jag betalplanen och den 13/7 godkände jag den. 17/8 kom beslutet om skuldsanering. Det hela har gått enormt smidigt och nu är det bara 6 dgr kvar innan det vinner laga kraft.

Den 16/3 fick jag brev om att KF tagit emot min ansökan. 24/5 ringde handläggaren och beslutade samma dag om inledande. 8/7 fick jag betalplanen och den 13/7 godkände jag den. 17/8 kom beslutet om skuldsanering. Det hela har gått enormt smidigt och nu är det bara 6 dgr kvar innan det vinner laga kraft.
Stort tack verkligen :) ca 5 månader då :) inte super länge ändå :)

Jag har nog inte hängt med, men ja vill minnas att du tidigare pratade om ca 2,5 år med löneutmätning och sen skulle du vara fri från KF… Har det ändrats ?!
Jag blev oxå fundersam då skulden minskar med 16000 i månaden nu…

Alla skulder hos kronofogden minskar aboslut ! Till och med dom små skulderna ! Men det är sjukt jobbigt att hålla på och betala jämte utnämningen ! Det är det som ta på en ! Men ja totalt har det minskat med 16k per månad , till och med vissa månader 20k !

Minskar 6k hos kronofogden nu per månad ! 5k per månad hos Handelsbanken , sambon 6k ! Det är det normala ! Men samtidigt betala jämte det är det som är fruktansvärt jobbigt !

Minskar 6k hos kronofogden nu per månad ! 5k per månad hos Handelsbanken , sambon 6k ! Det är det normala ! Men samtidigt betala jämte det är det som är fruktansvärt jobbigt !
Men den summan varje månad på 5 år är väl ca 1 miljon. Hur mycket har du i lån?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp