Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur lång tid efter man skickat in ansökan brukar man bli uppringd ?

Hur lång tid efter man skickat in ansökan brukar man bli uppringd ?
Skrolla ner en bit på sidan.

Någon som vet hur man gör om man skulle få skuldsanering och sedan är ju juni betalningsfri månad ! Den månaden får jag varje år semester ersättning som många andra får och det brukar ligga på ca 15k extra ! Hur gör man då ?

Någon som vet hur man gör om man skulle få skuldsanering och sedan är ju juni betalningsfri månad ! Den månaden får jag varje år semester ersättning som många andra får och det brukar ligga på ca 15k extra ! Hur gör man då ?
Jag brukar råda alla att alltid kontakta sin/en handläggare när det uppstår frågor som avviker från det "normala" men om jag skulle ge mig på en gissning i detta fall så får du behålla det på samma sätt som man får behålla skatteåterbäring efter att beslutet om skuldsanering vunnit laga kraft. Dessutom är ju som du skriver, juni betalningsfri.

Jag tänker för egen del att allt som avviker kan äventyra min sanering och det är inte värt det, därav rådet att alltid kontakta handläggare :)

fick precis ett ”problem”
Fick ju hem betalningsplanen igår som jag i förmiddags ringde till min handläggare och godkände.
Men exakt nu så utan förvarning tog chefen in mig på ett litet möte och ville höja min lön med 900 kr/månad för bra arbete och mera arbetsuppgifter. Det ger mig 592 mera i netto varje månad, och totalt ca 35500 mera under en 60 månaders period.
Kan det påverka min skuldsanering negativt att KF kan välja att avslå den?
Samma hände mig. Jag fick lönepåslag någon vecka efter jag godkänt betalplanen. Ringde min handläggare som justerade planen så den var gjord efter min "nya lön".

Går det inte runt för dig/er?

Samma hände mig. Jag fick lönepåslag någon vecka efter jag godkänt betalplanen. Ringde min handläggare som justerade planen så den var gjord efter min "nya lön".
Ok, hur mycket höjning fick du?
Min handläggare svarade att dom skulle göra en beräkning om jag fortfarande är kvalificerad insolvent.
Skulle ju kännas för jävla dåligt om beslutet ändras pga detta. Handlar om knappt 600 netto per månad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp