Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jajamän, han äger hela gården, bilen är hans, mamma står som ägare på min bil. Vi står inte på något ihop! Kan de ens gå på hans saker när vi endast är sambo, vi är inte gifta
Tyvärr kan dom det om man inte har kvitton osv

Jajamän, han äger hela gården, bilen är hans, mamma står som ägare på min bil. Vi står inte på något ihop! Kan de ens gå på hans saker när vi endast är sambo, vi är inte gifta
Utan kvitto så ja.

Ok, det är inga problem så för han har kvitto på allt, grävmaskin, köpekontrakt osv. Men min svärfar har fortfarande sina saker i våran maskinhall och arrenderar. Hade bara blivit jobbigt allt med kvitto osv! Känns som det hade varit extremt om de hade tänkt komma när de kan se genom banker osv och myndigheter att jag inte äger något.

Fick idag svar av min handläggare att alla borgenärer har svarat på förslaget till skuldsanering. Men det framgick inte om någon motsatt sig.

Fick idag svar av min handläggare att alla borgenärer har svarat på förslaget till skuldsanering. Men det framgick inte om någon motsatt sig.
Jag tror att om någon motsatt sig så hade hen sagt det.

Fick hem betalningsplan idag som jag ska godkänna, och klart jag gör det.
Men nästa steg nu, skickas den då ut till alla som jag har skulder till, och om dom godkänner. Är det då klart? Eller kan något fortfarande gå åt skogen..?

Fick hem betalningsplan idag som jag ska godkänna, och klart jag gör det.
Men nästa steg nu, skickas den då ut till alla som jag har skulder till, och om dom godkänner. Är det då klart? Eller kan något fortfarande gå åt skogen..?
Hur länge sen var det du fick inledande? Jag väntar fortfarande på en.
Fick du nåt samtal före eller kom den bara i brevlådan?

Hur lång tid har borgenärerna på sig att svara på förslaget som skickas ut? Trodde det var 3 veckor från att det skickades ut...
Men när jag kontaktade handläggaren efter att det gått lite mer än 2 veckor och frågade om någon satt sig emot förslaget så fick jag till svar att ingen hade gjort det, men dom har några veckor på sig att komma in med svaret...

Hur lång tid tog det för er från förslaget skickades ut tills beslutet kom?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp