Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ok! Jag blir lite tokig på detta men får väl klarhet i allt när de sätts igång men när jag testar hur mycket man får behålla så får jag ca 14200 sen räknar jag vad jag kommer ha för räkningar att betala som mobil, dagis osv. Så får jag ändå över rätt mkt ändå! Kommer betala ca 8000 isåfall.

Jag betalar 14000 kr varje månad, ligger runt 42000 kr före skatt.

Ok! Jag blir lite tokig på detta men får väl klarhet i allt när de sätts igång men när jag testar hur mycket man får behålla så får jag ca 14200 sen räknar jag vad jag kommer ha för räkningar att betala som mobil, dagis osv. Så får jag ändå över rätt mkt ändå! Kommer betala ca 8000 isåfall.

Jo precis. Jag själv tycker jag har mycket att röra mig med.
Har man som många här på forumet levt med minus på kontot under längre period så är det rena rama drömlivet att ha några tusen på kontot efter allting är betalt för månaden. :vinnare:

Ja, är ju inte jätte mkt pengar direkt med vabb! :( ja, tack! Ska sätta mig ner och kolla igenom det, är säkert bäst att ha något sådant ifall de skulle kolla upp något!
jag hoppas verkligen, skulle bli förvånad om skuldrådgivaren inte skulle tycka skuldsanering! Får bara ångest och irriterad på mig själv hur jag kan gå såhär långt!
Såg att du sökt lån hos Creditstar, det är kanske inte så bra om du ska söka skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp