Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vilken lycka när jag kollade Poit inatt och såg att jag fått beviljad skuldsanering:face3hearts: Hade även en stort kuvert från kronofogden väntades i brevlådan när jag kom hem från jobbet med samma besked <3 Där stod det att alla borgenärer är delgivna och ingen motsatt sig förslaget:) Nu bara vänta i 3 veckor till tills det vunnit laga kraft. Känner mig så lycklig :)

Vilken lycka när jag kollade Poit inatt och såg att jag fått beviljad skuldsanering:face3hearts: Hade även en stort kuvert från kronofogden väntades i brevlådan när jag kom hem från jobbet med samma besked <3 Där stod det att alla borgenärer är delgivna och ingen motsatt sig förslaget:) Nu bara vänta i 3 veckor till tills det vunnit laga kraft. Känner mig så lycklig :)
Vad roligt för dig:) hur stora skulder hade du? Typ av lån?

Kul att första dagen med mitt "nya" onlinekort jag fick från banken då jag vart spärrad och avplockad mitt vanliga bankkort då jag fick inledande skuldsanering inte funkade igår när jag stod i affären pga nå tekniska problem.. :facejoy:
Det var just detta jag var så nojig över att man skulle hamna i denna situation med detta kort att man har handlat mat och ska betala, sedan så fungerar det inte. Var en himla tur att man är föreberedd med några sedlar på sig nu för tiden också. :axelryck::facejoy:

Finns det någon högre anhalt på kronofogden man kan vända sig till när handläggaren tar evigheter på sig att fatta beslut om skuldsanering?

Finns det någon högre anhalt på kronofogden man kan vända sig till när handläggaren tar evigheter på sig att fatta beslut om skuldsanering?
Hur lång tid har du väntat? Jag sökte juli 2020 inledande dec o inget klart ännu....

Har du pratat med din handläggare och frågat varför det tar sån tid ?

Har du pratat med din handläggare och frågat varför det tar sån tid ?
Har du fått inledande? Eller är det det svaret du väntar på?
Min handläggare ringde för 3 veckor sedan, inte ett ljud sen dess.
Läser man hur det är för många andra brukar det ta ett par dagar

Du frågade nog fel person.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp