- Meddelanden
- 590
- Mottagna reaktioner
- 623
- Poäng
- 607
Tyvärr så fick jag en anmärkning flera månader efter inledande då ert bolag rapporterade in missbrukad kredit
Vad trist. För så länge man invänder i tid så ska det inte gå vidare förutsatt att det ingår i saneringen. Råkat ut för det här en gång tidigare då Daypay försökte med en skuld som ingick någon månad efter att jag blev beviljad skuldsaneringen, och det gick inte vidare då.
Fick dock hjärnsläpp ikväll om det räknas som att man invänder om man mailar eller om det räknas som det endast per telefon eller brev. Ska oavsett ringa på fredag då jag behöver få reda på när de tar bort själva saldot för det som blev inskickat (synns på mina sidor på kronofogdens hemsida men ej på exempelvis creditsafe).
Lite extra stressande när det blir såhär när man sköter saneringen som man ska och inte dragit på sig något nytt. Speciellt nu när min prövotid för lägenheten jag bor i tar slut i juni/juli. Får nämligen bara ta över lägenheten om jag inte fått nya betalningsanmärkningar eller har skuldsaldo hos kronofogden. Där av kvällens hjärnsläpp.