Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ligger du efter i betalplanen? Betalar du fortfarande direkt till fordringsägarna eller till KF?
Ja, jag ligger tyvärr efter pga makens beteende i somras och pga att han blev av med jobbet nästan direkt när han hade fått fast anställning och omprövningen blev klar. Han har inte fått något från a-kassan än så nu är det två månader som han inte har kunnat betala för sig och jag är beroende av hans pengar för att klara allt. Jag betalar till kronofogden sedan omprövningen och det är underbart jämfört med att betala direkt till borgenärerna!

Ja, jag ligger tyvärr efter pga makens beteende i somras och pga att han blev av med jobbet nästan direkt när han hade fått fast anställning och omprövningen blev klar. Han har inte fått något från a-kassan än så nu är det två månader som han inte har kunnat betala för sig och jag är beroende av hans pengar för att klara allt. Jag betalar till kronofogden sedan omprövningen och det är underbart jämfört med att betala direkt till borgenärerna!

Jag förstår. Så otroligt sorgligt händelseförlopp så här på sluttampen, men är 100 på att du ”rider” ut detta nu med bara några månader kvar... :)

Vilken otrolig känsla de måste vara att så tydligt kunna se ljuset i tunneln...

All lycka till kära Du ❤️

Ni som fått beviljad skuldsanering. Hur lång tid var det i anslutning till när ni ansökte sedan ni hade tagit erat sista lån, kredit eller dyl?

Jag förstår. Så otroligt sorgligt händelseförlopp så här på sluttampen, men är 100 på att du ”rider” ut detta nu med bara några månader kvar... :)

Vilken otrolig känsla de måste vara att så tydligt kunna se ljuset i tunneln...

All lycka till kära Du ❤️
Tack! Ja, jag hoppas det nu när det är tre månader kvar. Om man ”går i mål” med 800000 inbetalt men med en missad månadsinbetalning på 18400 plus någon enstaka inbetalning till en borgenär någon månad för ett par år sedan undrar man ju om de väljer att upphäva, förlänga eller inte göra något alls.

Tack! Ja, jag hoppas det nu när det är tre månader kvar. Om man ”går i mål” med 800000 inbetalt men med en missad månadsinbetalning på 18400 plus någon enstaka inbetalning till en borgenär någon månad för ett par år sedan undrar man ju om de väljer att upphäva, förlänga eller inte göra något alls.

Vad skönt att det inte är långt kvar för dig. Betalar du 18400kr i månaden i din skuldsanering? Jobbar du heltid?

Vad skönt att det inte är långt kvar för dig. Betalar du 18400kr i månaden i din skuldsanering? Jobbar du heltid?
Ja, jag betalar i runda slängar 18400 kr i månaden sedan omprövningen i våras. Ja, jag jobbar heltid.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp