- Meddelanden
- 3 471
- Mottagna reaktioner
- 2 282
- Poäng
- 1 557
Nope, har gamla saneringen.@KassaKon :
Ingen frimånad i Dec?
Nope, har gamla saneringen.@KassaKon :
Ingen frimånad i Dec?
Starkt jobbat, då är du på målrakan!Nope, har gamla saneringen.
Tack! Måste pressa fram 3x 18400 plus det som saknas innan jag är i mål.Starkt jobbat, då är du på målrakan!
En annan har precis påbörjat resan...
Tack! Måste pressa fram 3x 18400 plus det som saknas innan jag är i mål.
Ja, jag ligger tyvärr efter pga makens beteende i somras och pga att han blev av med jobbet nästan direkt när han hade fått fast anställning och omprövningen blev klar. Han har inte fått något från a-kassan än så nu är det två månader som han inte har kunnat betala för sig och jag är beroende av hans pengar för att klara allt. Jag betalar till kronofogden sedan omprövningen och det är underbart jämfört med att betala direkt till borgenärerna!Ligger du efter i betalplanen? Betalar du fortfarande direkt till fordringsägarna eller till KF?
Ja, jag ligger tyvärr efter pga makens beteende i somras och pga att han blev av med jobbet nästan direkt när han hade fått fast anställning och omprövningen blev klar. Han har inte fått något från a-kassan än så nu är det två månader som han inte har kunnat betala för sig och jag är beroende av hans pengar för att klara allt. Jag betalar till kronofogden sedan omprövningen och det är underbart jämfört med att betala direkt till borgenärerna!
Tack! Ja, jag hoppas det nu när det är tre månader kvar. Om man ”går i mål” med 800000 inbetalt men med en missad månadsinbetalning på 18400 plus någon enstaka inbetalning till en borgenär någon månad för ett par år sedan undrar man ju om de väljer att upphäva, förlänga eller inte göra något alls.Jag förstår. Så otroligt sorgligt händelseförlopp så här på sluttampen, men är 100 på att du ”rider” ut detta nu med bara några månader kvar...
Vilken otrolig känsla de måste vara att så tydligt kunna se ljuset i tunneln...
All lycka till kära Du ❤️
Tack! Ja, jag hoppas det nu när det är tre månader kvar. Om man ”går i mål” med 800000 inbetalt men med en missad månadsinbetalning på 18400 plus någon enstaka inbetalning till en borgenär någon månad för ett par år sedan undrar man ju om de väljer att upphäva, förlänga eller inte göra något alls.
Ja, jag betalar i runda slängar 18400 kr i månaden sedan omprövningen i våras. Ja, jag jobbar heltid.Vad skönt att det inte är långt kvar för dig. Betalar du 18400kr i månaden i din skuldsanering? Jobbar du heltid?