- Meddelanden
- 425
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 347
När ansökte du?
31/7
När ansökte du?
För att jag överlät lägenheten till min sambo, min handläggare på bankens råd.
Ja jag har varit arg i två år för det. Mycket svordomar över den människan. Men det är inte mycket att göra åt. Gjort är gjort. Hoppas människan trivs med sig själv.Skulle vara ganska arg på banken för det rådet, det var ju inte för din skull dom gjorde det utan för deras.
Visste hen om att du skulle söka skuldsanering.?Ja jag har varit arg i två år för det. Mycket svordomar över den människan. Men det är inte mycket att göra åt. Gjort är gjort. Hoppas människan trivs med sig själv.
Visste hen om att du skulle söka skuldsanering.?
Tänkte mest att hon kanske trodde att hon hjälpte er så att ni inte skulle bli av med bostaden.
Förstår dock din frustration till fullo.

Någon som nyligen fått inledande som kan berätta vilket datum ansökan gjordes? Vill veta vart de ligger i tidsplanen nu på skusan....
de som jobbar inom bank har väldigt liten eller ingen koll om hur skuldsanering fungerar.
Vi är inte direkt deras målgrupp![]()
Såklart inte men jag undrar bara varför hon råddes att skriva över lägenheten. Något måste ha sagts.de som jobbar inom bank har väldigt liten eller ingen koll om hur skuldsanering fungerar.
Vi är inte direkt deras målgrupp![]()
Det var människan på bankens idé. Att skriva över lägenheten på sambon(som denna människa alltid haft ett gått öga till) och sedan ansöka om skuldsanering.Visste hen om att du skulle söka skuldsanering.?
Tänkte mest att hon kanske trodde att hon hjälpte er så att ni inte skulle bli av med bostaden.
Förstår dock din frustration till fullo.
Det var människan på bankens idé. Att skriva över lägenheten på sambon(som denna människa alltid haft ett gått öga till) och sedan ansöka om skuldsanering.