Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
För att jag överlät lägenheten till min sambo, min handläggare på bankens råd.

Skulle vara ganska arg på banken för det rådet, det var ju inte för din skull dom gjorde det utan för deras.

Skulle vara ganska arg på banken för det rådet, det var ju inte för din skull dom gjorde det utan för deras.
Ja jag har varit arg i två år för det. Mycket svordomar över den människan. Men det är inte mycket att göra åt. Gjort är gjort. Hoppas människan trivs med sig själv.

Ja jag har varit arg i två år för det. Mycket svordomar över den människan. Men det är inte mycket att göra åt. Gjort är gjort. Hoppas människan trivs med sig själv.
Visste hen om att du skulle söka skuldsanering.?
Tänkte mest att hon kanske trodde att hon hjälpte er så att ni inte skulle bli av med bostaden.
Förstår dock din frustration till fullo.

Tänkte mest att hon kanske trodde att hon hjälpte er så att ni inte skulle bli av med bostaden.

de som jobbar inom bank har väldigt liten eller ingen koll om hur skuldsanering fungerar.

Vi är inte direkt deras målgrupp ;)

de som jobbar inom bank har väldigt liten eller ingen koll om hur skuldsanering fungerar.

Verkligen så. Hade något ärende med Nordea i samband med våra skuldsaneringsansökningar när jag till slut grät för att jag slussades hit och dit och ingen kunde hjälpa mig med det som KF bad oss kolla upp och återkomma med (ngt kring våra bolåneräntor). Hemskt bemötande dessutom, var nog inte värd att ödsla någon vänlighet på.
När vi är klara om tre år ska jag flytta bolånen till en annan bank!

Såklart inte men jag undrar bara varför hon råddes att skriva över lägenheten. Något måste ha sagts.

Det var människan på bankens idé. Att skriva över lägenheten på sambon(som denna människa alltid haft ett gått öga till) och sedan ansöka om skuldsanering.

Det var människan på bankens idé. Att skriva över lägenheten på sambon(som denna människa alltid haft ett gått öga till) och sedan ansöka om skuldsanering.

brist på kunskap bara :/
Kan säga att ingen av intern utbildningarna tar upp det :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp