Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du menar som i olovlig andrahandsuthyrning?

ja asså säg att min mamma skulle stå på ett kontrakt och att hennes dotter står skriven på adressen. Sen väljer mamman att flytta, men står fortfarande på kontraktet. Kan väl inte vara olagligt?

Hur kommer det sig att du inte har råd med lägenhet under inledande men under skuldsanering har du råd?

Jag har föräldrapenning på 8000 så just nu finns inte en chans att jag skulle kunna ha en egen lägenhet, så just nu beslutade kronofogden att jag inte ska betala något. I brevet jag fick gällande skuldsanering så står det att förbehållsbeloppet är på 10.500 och en buffert på 800kr, antar att det är det jag kommer ha kvar varje månad? Isåfall kommer jag ha råd med en lägenhet då.

ja asså säg att min mamma skulle stå på ett kontrakt och att hennes dotter står skriven på adressen. Sen väljer mamman att flytta, men står fortfarande på kontraktet. Kan väl inte vara olagligt?

Jo det är det. Man ska vara bosatt på adressen som hyresavtalet gäller för. Står t.o.m förtyckt på avtalet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp