Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fattar inte hur det fungerar med medlåntagare och skuldsanering!
Om man har lån med annan än sin sambo, och har med detta lån i sin skuldsanering, betalar den andra parten något på lånet under tiden saneringen pågår? Vad sker med lånet efter skuldsaneringen är klar om det fortfarande kvarstår pengar att betala? Krävs inte medlåntagaren på månadskostnader och resten som blir kvar? Kan någon som kan detta förklara hur det fungerar rent praktiskt.. får medlåntagaren någon anmärkning om skulden är med i en skuldsanering?

Jo.
Medlåntagaren betalar resterande.
Jo.
Nej.
Typ så

Har fått reda på att det som var fel med barnomsorgs kostnaden inte ingår i saneringen så den får vi betala. Oklart hur det blir med fakturan som kommer 2021 och 2022, får jag sanering så ska min del av den skulden ingå om jag förstått det rätt från handläggaren.

Övrigt i mitt ärende drar det ut på tiden då handläggaren ville få in eventuella krav i mitt namn från kommunen. Skriver eventuella då fakturorna som kommer 2021 och 2022 skapas inte förens den här tiden på året respektive år då kommunen gör sina utredningar då. Det skickades till kommunen samma dag då övriga ska ha lämnat in sina uppgifter så nu dröjer det nog några veckor till innan utredningen fortsätter.

Edit: för att förtydliga för er som inte hängt med. Fakturorna jag skriver om handlar om barnomsorg kostnad vi betalat för lite 2018, 2019 och 2020 pga vi glömt att uppdatera våra inkomster. Kommunen snabba som dom är kommer tre år efter och vill ha mer pengar

Har fått reda på att det som var fel med barnomsorgs kostnaden inte ingår i saneringen så den får vi betala. Oklart hur det blir med fakturan som kommer 2021 och 2022, får jag sanering så ska min del av den skulden ingå om jag förstått det rätt från handläggaren.

Övrigt i mitt ärende drar det ut på tiden då handläggaren ville få in eventuella krav i mitt namn från kommunen. Skriver eventuella då fakturorna som kommer 2021 och 2022 skapas inte förens den här tiden på året respektive år då kommunen gör sina utredningar då. Det skickades till kommunen samma dag då övriga ska ha lämnat in sina uppgifter så nu dröjer det nog några veckor till innan utredningen fortsätter.

Edit: för att förtydliga för er som inte hängt med. Fakturorna jag skriver om handlar om barnomsorg kostnad vi betalat för lite 2018, 2019 och 2020 pga vi glömt att uppdatera våra inkomster. Kommunen snabba som dom är kommer tre år efter och vill ha mer pengar

Men 2020 måste du väl kunna ändra på än? Den borde rimligen ska betalas oavsett skuldsanering eller ej

Förlåt, har en fråga vilka är Nordnet? Står 128 000 Nordnet. Men vet ju inte vilka dom är?

Förlåt, har en fråga vilka är Nordnet? Står 128 000 Nordnet. Men vet ju inte vilka dom är?
Nordnet och Avanza har med aktier att göra. Det gör att belöna sina aktier eller ta ett lån hos dem för aktie(fond) köp.

Tog en privatlån via Lendo. Tog då Nordnet Bank privatlån. Men hittar ingenstans där man kan logga ut in eller se nån form av specifikton på lånet. Har mailat dom så får se om dom kan upplysa mig inom? Tänkte kolla om ni kan hjälpa mig luska fram vilka det är. Behöver skiten till visa skuldrådgivare.vi gått igenom allt men den här kan jag inte komma på??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp