Tack för infonDet kommer återbetalas
Tack för infonDet kommer återbetalas
Ok men varför har dem gjort en kreditupplysning på mig? Har inte sökt några lån/krediter på flera månader..
Googlade på Creditlink, de verkar vara oseriösa enligt bla skrivare på Fattiga Riddare.Creditlink ab har gjort kreditupplysning på mig. Är detta pga av att jag sökt skuldsanering nyligen?
Har inte sökt några lån på flera månader..
Har du haft sanering?
Avslag pga att jag har inte gjort tillräckligt mycket för att öka inkomsten dvs hitta heltidsjobb för att åtminstone betala en del av skulden ,men hur ska man hitta jobb när det är Corona ingen vill anställa så detta är deras beslut så får jag vänta tills jag får helltid så ska jag ansöka igen
En liten fråga, jag fick inledande idag!
Har rätt många delgivningskvitto jag inte skickat in än, har inte skickat in nått än.
Så jobbet vet inget. Men om jag skickar in dom nu direkt, då får inte jobbet veta förens jag får avslag på skuldsaneringen eller?
Hoppas på beviljat såklart men
Ja det är jag men så är detFår du inte akassa upp till heltid och inskriven på arbetsförmedlingen?
Kan kanske vara att din handläggare är borta av någon anledning eller att hen har för många ärenden el ev behövde sevond opinion.För ca 3 veckor sedan fick jag sms om att min handläggare har börjat kolla på min ansökning. Hon sa då att jag skulle få besked inom 1,5 vecka. Veckan efter ringde hon upp för ytterligare några frågor. Nu har det gått tre veckor utan något besked. Mejlade min handläggare och frågade hur det går med min ansökan. Fick då till svar att en ny handläggare har tagit över mitt ärende och att jag får svar om några dagar. Varför har jag fått byta handläggare? Har det hänt någon annan?
För ca 3 veckor sedan fick jag sms om att min handläggare har börjat kolla på min ansökning. Hon sa då att jag skulle få besked inom 1,5 vecka. Veckan efter ringde hon upp för ytterligare några frågor. Nu har det gått tre veckor utan något besked. Mejlade min handläggare och frågade hur det går med min ansökan. Fick då till svar att en ny handläggare har tagit över mitt ärende och att jag får svar om några dagar. Varför har jag fått byta handläggare? Har det hänt någon annan?