- Meddelanden
- 1 509
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 867
ja givetvis ska vi reda ut våran situation först (jag & sambon) det kommer ju krävas mycket av henne med i detta. Men först måste hon få smälta mina lögner än en gång.
om vi skulle besluta oss för att gå isär kommer vi ju ofrånkomligen sälja huset och då frigör jag ju en del pengar. Men då är jag rätt säker på att min sambo kommer kräva sin fordran till mig direkt. Då har det ju inte blivit någon ändring ändå, sett till hur mina synliga skulder syns. Fan vilken situation jag har satt mig i.
ja spelar gör jag inte längre. Kommer inte sätta en ända liten tå i det träsket igen.
jag vet med att allt inte är över i mitt liv. Men just nu känns det så.
Jag hoppas hon vill stanna vid din sida om det är din önskan.
Vad hon vill (ursäkta om jag är rak) spelar ingen roll. Du måste se till ditt eget, i ärlighetens namn tror jag heller inte att hon vill att det ska gå helt utför för hennes barns pappa.
Jag förstår absolut din känsla, jag har varit där själv. Jag är där fortfarande ibland trots pågående skuldsanering. Det är så mycket man vill göra som man inte kan, livet står stilla i mångt och mycket. Men det kommer en ny tid längre fram som är värd att kämpa för.