Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nån mer än jag och sambon som fått vänta väldigt länge på besked om inledande, det har gått över tre månader nu. Jobbig väntan vill bara veta så man har något att förhålla sig till

Jag fick vänta fem månader när jag ansökte. :confused:

Visste Skusan om detta när de gjorde beräkningen borde de redan tagit hänsyn till det. Min betalplan var redan justerad med olika belopp vartefter barnen blev ”vuxna”.

Jag antar att dom vet att underhållstödet slutar betalas när gymnasiet är slut, så då behöver jag inte ringa dom och anmäls stt hen även ska flytta ut till årsskiftet ? Har lite mindre än 2år kvar på min skusan.

Jag antar att dom vet att underhållstödet slutar betalas när gymnasiet är slut, så då behöver jag inte ringa dom och anmäls stt hen även ska flytta ut till årsskiftet ? Har lite mindre än 2år kvar på min skusan.
Kolla på ditt beslut om skuldsanering. På mitt står det med att jag har underhåll tom juni 2020.

Hej!

Fick mitt förslag på posten förra veckan som jag ringde och godkände, väntar nu på svar från alla, ni som fått invändningar, vad har det varit om? :)

En fråga;
Jag har haft inledande skuldsanering sedan den 6 maj. För två veckor sedan fick jag information om en sen fordringsanmälan varpå det drar ut på tiden.
Idag har jag fått hem "redogörelse av inkomster och utgifter" från kronofogden. Vet någon varför jag får det fast jag har inledande?

En fråga;
Jag har haft inledande skuldsanering sedan den 6 maj. För två veckor sedan fick jag information om en sen fordringsanmälan varpå det drar ut på tiden.
Idag har jag fått hem "redogörelse av inkomster och utgifter" från kronofogden. Vet någon varför jag får det fast jag har inledande?
Det kan vara så att dina skulder har gått till KF och dom på KF har inte fått informationen att du har inledande. Ring dom och berätta så är det löst på 5 minuter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp