Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
364k om året skuld 655k har haft skuldsanering i 1 och halft år nu.

Jag hade vart spelfri i ungefär 6 månader när jag sökte sanering.

När du räknar på om pengarna räcker till alla räkningar, samtidigt som lånen minskar så ska du ta med din sambos inkomst och räkna på hela hushållet.

När du räknar på om pengarna räcker till alla räkningar, samtidigt som lånen minskar så ska du ta med din sambos inkomst och räkna på hela hushållet.

Inför en sanering?? Dax att flytta till egen lya och släppa allt då med andra ord om hennes pengar ska betala mina lån.... sjukt

Hennes inkomst ska anges både vid löneutmätning och skuldsanering

Ja men helt underbart. Detta blir fan bara bättre och bättre.
Då blir det flytt snarast möjligast eftersom inget får påverka hennes ekonomi får då tar det hus i helvetet enligt henne efter en pratstund om hur illa det är.
Det är allt bra gött att leva ibland. Stackars anhöriga och sambos som får leva med såna som oss, katastrofalt

Kan någon som fått skuldsanering säga inkomst samt belåning så man får ett om det var 1,2,3 eller 5 gånger inkomst man hade i belåning så man slipper ställa då dumma frågor

Det beror på räntesatser. Har du 2% ränta är ju lån 5 gånger inkomsten inte så farligt med ränta ändå

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp