Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det känns nog lite som att du inte vill lösa problemen. Tror inte det går att få skuldsanering om ni verkligen inte försöker med allt.

Det känns nog lite som att du inte vill lösa problemen. Tror inte det går att få skuldsanering om ni verkligen inte försöker med allt.

fast det vet du nog inte. Jag har inte berättat mitt livs historia här och vad vi gjort och inte gjort i detalj, och vad vi varit med om... Så ha inte förutfattade meningar tack.

Puh, så underbart ÄNTLIGEN klart.
Beslut om SKUSAN :tummen::)

Ansökte jan-19, inledande maj-19, avslag -jun-19, överklaga t TR juli-19, återupptar okt-19...beslut -april-20, en fordringsägare motsatte sig, byte av handläggare/jurist o komplettering och nu äntligen beslut t min fördel.
Så trevliga och hjälpsamma KF har varit hela vägen.
Puh:folded:
Åker till jobbet i natt med glädje i varje cell<3

Ansökte jan-19, inledande maj-19, avslag -jun-19, överklaga t TR juli-19, återupptar okt-19...beslut -april-20, en fordringsägare motsatte sig, byte av handläggare/jurist o komplettering och nu äntligen beslut t min fördel.

Stort grattis! :folded:^^

Grattis!

Har nog missat varför du fick avslag? Fick du betala under tiden juli - okt 19?

fast det vet du nog inte. Jag har inte berättat mitt livs historia här och vad vi gjort och inte gjort i detalj, och vad vi varit med om... Så ha inte förutfattade meningar tack.
Har inte sagt att jag VET eftersom du inte har berättat allt, sa bara vad det kändes som. Det är bara Skuldsaneringen som kan bedöma, och då när de har all info på bordet. Sök och få besked.

Varför motsätter fordringsägare?

Har fungerat hittills, självklart på bekostnad av matbudget, osv.
Ok. Tänk också på att om ni söker skuldsanering är det gynnande av en borgenär och det är inte till en fördel. Hoppas summan inte är så stor så ni snart är av med skulderna till mamma.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp