Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan man söka hur många gånger som helst? Typ så fort man får ett avslag - söka på nytt.

Kan man söka hur många gånger som helst? Typ så fort man får ett avslag - söka på nytt.
Ja. Fast det är ju idiotiskt om man inte ändrar på det som ledde till ett avslag.

Ja. Fast det är ju idiotiskt om man inte ändrar på det som ledde till ett avslag.

Men säg typ om man får avslag för att skulderna är för färska då kan man ju söka var tredje/fjärde månad och hoppas man uppfyller kraven :D?

Tackar för svaren och för förklaringen att NY är en tjej! Vet inte varför men tänker jag på skulder ser jag bara karlar framför mig av någon anledning
Jag är kvinna och en kvinna med stora skulder. Jag har varit en idiot och hjälpt andra i kombination med andra saker som förstört ekonomin.

Jag är kvinna och en kvinna med stora skulder. Jag har varit en idiot och hjälpt andra i kombination med andra saker som förstört ekonomin.
Du är en toppen tjej:tummen: Varit för snäll och ställt upp för andra men om några år är du fri:folded::folded:

Du är en toppen tjej:tummen: Varit för snäll och ställt upp för andra men om några år är du fri:folded::folded:
Ja.
Kämpar som fan. Gör allt för att få ihop extra pengar. Hittade en ny pryl i soprummet som genererade 150 kr på Tradera, hämtade gratisglas på en annons på Facebook som jag sålde osv osv.
Har lite mer än tre år kvar men det gäller att aldrig bli nonchalant igen.
Tack. ❤️

Japp, och vissa gör så också, sen undrar folk varför det är långa handläggningstider

Har en vän som väntar på inledande KFM hade ringt i veckan o tagit mera uppgifter. Hon skulle få besked inom två veckor. Om ansökan går till inledande upphör utmätning på en gång då?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp