Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja NY2018 har skuldsanering utan haft löneutmätning :)
Okej får se om han svarar. Vill veta om man behöver fylla i alla lån man har under Skulder fliken på hemsidan eller om KF kan se det ändå.

Skrev det tidigare i tråden men fick inget svar då.

Okej får se om han svarar. Vill veta om man behöver fylla i alla lån man har under Skulder fliken på hemsidan eller om KF kan se det ändå.

Nu sker det automatiskt när du ansöker ligger skulder med du har hos KF om du ansöker via nätet o loggar in med BankID. Nu är det lättare att ansöka än tidigare.
Och NY2018 är en tjej:face3hearts:

Har du inga skulder hos kfm får du snällt fylla i dem.

Jag fyllde i alla lån jag hade. Missade något men det kompletterade jag med i efter hand.

Tackar för svaren och för förklaringen att NY är en tjej! Vet inte varför men tänker jag på skulder ser jag bara karlar framför mig av någon anledning

Ja det blir det ju natuligtvis
Snällt o snällt ett jäkla jobb:facejoy:
Då får man sätta sig i slutet av månaden och börja ringa runt till alla 20-30 ställen för att få veta summa... Vill nog inte veta vad jag har totalt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp