Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nja, jag är inte så säker på det. Vännen står som låntagare och vännen är betalningsskyldig även om du inte kan betala. Däremot ska du ta upp att du har en skuld till din vän i skuldsaneringen. Vännen får då en del av de pengar som du ska betala i din skuldsanering. Men detta kommer ju inte vara hela beloppet som du är skyldig och vännen är skyldig att fortsätta betala på lånet enligt avtal. Annars hamnar vännen hos kronofogden.
Var det jag menade att det uppges i ansökan och att vännen i sin tur uppger skulden vid inledande och publicering i Poit.

Ett lån någon annan har tagit har inget med skuldsanering att göra

Om man ska skicka in en ansökan via webben, måste man sitta och fylla i lån för lån under skulder fliken?
Smått irriterande att reda ut alla skulder, belopp, adresser (?) man ska skriva när man inte ens ser det på fakturorna eller mina sidor från 70% av långivarna..

Kan tillägga att ansökan ska inte skickas nu utan har bara tittat

En fråga... Har alltid lyckats betala mina skulder med nya lån för att hålla fasaden uppe liksom... Det är en lång historia som sträcker sig över 25 år...

Omkring 2,8 miljoner i skuld iallafall

Sökt skuldsanering... Slutat att betala räkningar nu då jag förstått att man ska göra det

men ska jag fortsätta betala CSN?

En fråga... Har alltid lyckats betala mina skulder med nya lån för att hålla fasaden uppe liksom... Det är en lång historia som sträcker sig över 25 år...

Omkring 2,8 miljoner i skuld iallafall

Sökt skuldsanering... Slutat att betala räkningar nu då jag förstått att man ska göra det

men ska jag fortsätta betala CSN?
Jag gjorde det fram till inledande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp