Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tror men vet inte att det är bäst att söka på nytt. Sälj bilen och betala av lån med summan du får. Det gynnar en framtida ansökan.
Hur mycket är bilen värd ?

Ja känns nästan som att det går snabbast.
Ja jag ska göra det nu så den biten försvinner. Den är värd ca 70 000kr.

Ja känns nästan som att det går snabbast.
Ja jag ska göra det nu så den biten försvinner. Den är värd ca 70 000kr.
Den var värd ganska mycket så jag förstår avslaget men tycker såklart att det är tråkigt för dig.
Det lär nog inte bli något problem när bilen blir såld till förmån för skulderna.

Den var värd ganska mycket så jag förstår avslaget men tycker såklart att det är tråkigt för dig.
Det lär nog inte bli något problem när bilen blir såld till förmån för skulderna.
Ja den är ju det och var helt säker på att jag skrivit med i ansökan att den skulle säljas men nej :/
Hoppas det ska gå bättre nu!

Ja den är ju det och var helt säker på att jag skrivit med i ansökan att den skulle säljas men nej :/
Hoppas det ska gå bättre nu!
Jag tror att de väntar sig att man gjort det innan ansökan för att ha gjort allt.
Om det bara var det så löser det sig garanterat. - :)

Uppsagd pga arbetsbrist. Har skuldsanering betalar 0. Har tänkt plugga om jag kommer in på utbildningen. Kommer skriva in mig på arbetsförmedlingen söka omprövning osv. Men vad tror ni blir saneringen lidande om man pluggar istället?

Uppsagd pga arbetsbrist. Har skuldsanering betalar 0. Har tänkt plugga om jag kommer in på utbildningen. Kommer skriva in mig på arbetsförmedlingen söka omprövning osv. Men vad tror ni blir saneringen lidande om man pluggar istället?
Jag har sett folk som fått avslag pga studier och för att de inte kan beräkna en inkomst men i detta läget när man blir arbetslös vet jag inte om det är förmildrande.

Ja gud, denna fruktansvärda tid och känsla. Jag har ju inte fått slutgiltigt besked än. Men bara att slippa alla brev, ja koll o vakta brevlådan för att inte barnen ska se.. Denna jävla stress var månad, fixa trixa försöka få ihop och aldrig få det. Oerhört tacksam att jag till slut vågade att bara släppa allt. Känner ett lugn och en ände där framme. Och gänget här! Guld värt med allt stöd, kloka ord, kunna känna sig sin vilken som utan att bli dömd ❤️ jag går in i 4:e veckan nu sen borgenärerna fick betalplan, så snart, snart, ❤️
Härligt<3
Klart snart då.:tummen:
Min handläggare postade till fordringsägarna i onsdags...så om 4 veckor borde jag veta lite mer.

Jag har sett folk som fått avslag pga studier och för att de inte kan beräkna en inkomst men i detta läget när man blir arbetslös vet jag inte om det är förmildrande.
Om man redan har skuldsanering kan de ju inte ta bort den för att man blir arbetslös. Borde ju inte gå att göra det om man börjar studera heller och särskilt inte om du redan har 0-plan.

Varför ska du söka omprövning om du redan har 0-plan? Du kan ju inte få lägre belopp.

Råkade citera fel tidigare, men varför söka omprövning om du redan har 0-plan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp