- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 183
- Poäng
- 367
Hur länge har du haft sanering nu tänk de har gått 11/2 år för mig .Vi få hålla ut lite till .
Hur länge har du haft sanering nu tänk de har gått 11/2 år för mig .Vi få hålla ut lite till .
Inledande 27 November 2018. Så vi är nästan i fas med varandra. ❤️Hur länge har du haft sanering nu tänk de har gått 11/2 år för mig .Vi få hålla ut lite till .
Ja det förmodar jag, jag skickade in bild från mina sidor samt mejlkonversationen från vissa.Ja det förstår jag men undrade om Skatteverket också stämmer va med dem efter att jag gjort ändringar![]()
Mailade min handläggare ang skatteåterbäring och passade på att fråga om ngn överklagat. Nopp! Nu kan jag slappna avNu förstod jag inte dig. Vissa av mina skulder blev återkallade under inledande men på resterande står det ingår i din skuldsanering. Min fråga är om det innebär att skusan vunnit laga kraft om skulderna är ”nollade” på min sida?
.Svårt.Mailade min handläggare ang skatteåterbäring och passade på att fråga om ngn överklagat. Nopp! Nu kan jag slappna av.
Frågade ang min återbäring på 26 000kr i juni och om jag ska ansöka om omprövning. Fick till svars att kfm inte vanligtvis är intresserad av skatteåterbäringen efter beslut men att jag kunde ansöka om omprövning för att vara säker. Hur har ni andra gjort?
Mailade min handläggare ang skatteåterbäring och passade på att fråga om ngn överklagat. Nopp! Nu kan jag slappna av.
Frågade ang min återbäring på 26 000kr i juni och om jag ska ansöka om omprövning. Fick till svars att kfm inte vanligtvis är intresserad av skatteåterbäringen efter beslut men att jag kunde ansöka om omprövning för att vara säker. Hur har ni andra gjort?
Å denna väntan på å få veta om tingsrätten tycker ens överklagande på avslag av skuldsanering är rätt är olidlig
Sen den 4 mars har mitt skuldsaldo ökat med 26500 kr hos kfm pga alla extrema räntor som är. Detta trots min löneutmättning och trots detta tycker inte kfm att jag är berättigad skuldsanering! Lär snart passera miljonsträcket i skulder.