Exakt jag hänger med i ditt resonemang. Men det känns som att jag kan ta dessa vid sidan om om de skulle invända istället.Det viktiga är nog inte summan som invändningen står för utan vad invändningens innehåll
Exakt jag hänger med i ditt resonemang. Men det känns som att jag kan ta dessa vid sidan om om de skulle invända istället.Det viktiga är nog inte summan som invändningen står för utan vad invändningens innehåll
Exakt jag hänger med i ditt resonemang. Men det känns som att jag kan ta dessa vid sidan om om de skulle invända istället.
Bara invänta och se då helt enkelt, får se om skusan hör av sig angående mitt mejl. Tack för ert svarDå om något får du avslag, eller får det upphävt om det beviljats, är en särskilt punkt som en skuldsanering kan falla på, att gynna viss borgenär för stt få igenom skuldsanering..
Åhhhh, orkar inte ompröva en gång till.Såg på fogdens fb att man verkar informera om att skuldsanering bör omprövas om man får skatteåterbäring på mer än 10000
@Lasseman kan du länka till den informationen.?
Alla har ju inte ens FB så den infon borde man få till sig på annat vis isfall .Får inte till det. Var svar på besökares inlägg.
Alla har ju inte ens FB så den infon borde man få till sig på annat vis isfall .