Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
De kan ju säkert komma med en del synpunkter och ifrågasätta (som många av dem gör utan egentlig grund när beslutet tas) utan att det leder någonvart.

Självklart kan dom göra det. Jag ifrågasätter mina hyresgäster varje dag, men som Du själv anger, så leder det sällan någon vart. :)

Om man får inledande skuldsanering då får man en anmärkning? Även om skuldsaneringen avslås senare?

Ja man får anmärkning vid inledande. Skuldsanering räknas dessutom som en allvarlig sådan. Den ska försvinna om man får avslag.

Absolut NEJ på sista frågan! Så länge du inte själv är skyldig till att Du blir av med jobbet och du begär omprövning, så kan INTE Din skuldsanering hävas.

Det är kanske rätt oftast. Jag skulle aldrig så kategoriskt lova sådär dock.

Hur funkar de med skuldsanering om jag blir av med jobbet o går på a kasssan

omprövning

men lär knappa bli nått o pynta in så vad säger borgenärerna då finns risken att bli av med den tro?
Tror inte att du blir av med saneringen utan du får ompröva.

Ett i ett skuldsaneringsbeslut har det inte någon större betydelse om det finns en betalplan eller inte kan vara bra att ha med sig. Ungefär en tredjedel saknar betalplan

Självklart skulle du åberopa detta, men jag har enkom citerat KF:S sidor.
Japp bra och veta :)

95 procent hos oss är permiterade, jag till hör de 5 procent som ännu inte är det. Men tror inte det hjälper i längden då det verkar bli långdraget så är bomb säker på varsel här nu inom 14 dagar

transport branschen drog lite rätt hårt den med

men då vet jag lite :)

Japp bra och veta :)

95 procent hos oss är permiterade, jag till hör de 5 procent som ännu inte är det. Men tror inte det hjälper i längden då det verkar bli långdraget så är bomb säker på varsel här nu inom 14 dagar

transport branschen drog lite rätt hårt den med

men då vet jag lite :)
Oroa dig inte vännen.
Du är inte orsak till detta så jag har mycket svårt att tänka mig att det blir något problem.
Det måste dock gå några månader innan du omprövar då det anses att man ska klara sig med bufferten umder en tid.
Sen är ju juni fri.
❤️

Oroa dig inte vännen.
Du är inte orsak till detta så jag har mycket svårt att tänka mig att det blir något problem.
Det måste dock gå några månader innan du omprövar då det anses att man ska klara sig med bufferten umder en tid.
Sen är ju juni fri.
❤️
Vart har du fått det i från? Ompröva bör man väl göra direkt om man vet att man blir av med jobbet? Det är ju direkt varaktigt. Annorlunda om man är kortvarigt sjuk.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp