Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vet inte om min handläggare tagit semester eller något för har inte hört av henne på mer än en månad och hon svarar inte på mejl heller. Hon höll på att tjafsa om att jag skulle söka a-kassa trots att jag sagt att jag fått avslag och har nu sökt igen och fått avslag igen. Det kan hon knappast se som mitt fel och att jag på något sätt inte försöker förbättra min situation.

Hej!

Jag sitter och funderar på att söka skuldsanering har minst 750 tusen k skulder som tar säkert 10-15 år att betala.
Är det någon här som har skuldsanering ? Kan mina spara något varje månad ? Hur lever ni?

Alla mina uc försvinner i dec men ligger bak 15 tusen varje månad.
Nej, spara ska du inte förvänta dig att du kan göra. Man lever ju på marginalen hela tiden men man lär sig att få ut det mesta av den peng man har till sitt förfogande.

Ok, vet inte om jag ska ansöka eller försöka hålla ut på något sätt till november/de och samla allt, men det är ett tag kvar

Vet inte om min handläggare tagit semester eller något för har inte hört av henne på mer än en månad och hon svarar inte på mejl heller. Hon höll på att tjafsa om att jag skulle söka a-kassa trots att jag sagt att jag fått avslag och har nu sökt igen och fått avslag igen. Det kan hon knappast se som mitt fel och att jag på något sätt inte försöker förbättra min situation.
Ring, där för du info om hon är i tjänst eller ej. De har alltid ett meddelande när de kommer tillbaka alt blir du kopplad till någon annan.

Kanske hemma för Corona symtom men KFM kan väl jobba hemifrån

Det går att spara. De månaderna som är betalningsfria kan man lägga undan/spara pengar.
Lever du snålt för övrigt kan man spara lite även de övriga månaderna.
Man lär sig rätta mun efter matsäck men det är såklart inte enkelt alltid.

Det går att spara. De månaderna som är betalningsfria kan man lägga undan/spara pengar.
Lever du snålt för övrigt kan man spara lite även de övriga månaderna.
Man lär sig rätta mun efter matsäck men det är såklart inte enkelt alltid.
Rätt så, sedan får man en buffertpeng varje månad som är tänkt att täcka utgifter som tandläkare mm.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp