Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du får ringa din handläggare och fråga, hen lär ju räknas som sambo och att ni delar på kostnader.

Tänkte ringa men det känns lite dumt, hon ska bo ett tag hur länge vet vi inte, och hon kommer inte betala hyra för hon har inte råd

De måste ju ändå bedöma skälighet en.
Det var det jag menade, men jag tror också att de ändrat lite i processen för att kunna bli effektivare, vilket är positivt.

Har precis öppnat det viktigaste brevet i mitt liv! BESLUT OM SKULDSANERING! Känns så overkligt och jag är sjukt tacksam för denna chans! Det tog sin lilla tid, 6 mån från inledande men till slut så...:)!

Nu är det bara att vänta in dessa tre veckor. Samtliga 29 borgenärer godkände och jag tänker att chansen är liten att någon skulle överklaga då ingen invände. Förutsatt man man inte missat ngn borgenär som i efterhand överklagar för att ingå i betalplanen. Vet inte varför jag blir nervös inför att det ska vinna laga kraft.

Ska korka upp en flaska rött och fira ikväll:)! Tack så mycket för all info ni delat med er! Hade aldrig kommit så långt utan all stöd från detta underbara forum!
@Kimsan72 @Terry_
Woooohooo! Stort grattis. Har gått och väntat på att se en uppdatering ifrån dig! Så glad jag blev!

Överklagar man nu ska man komma ihåg att det kommer ta tid då domstolarna går på sparlåga och de här ärendena är lågprio

Överklagar man nu ska man komma ihåg att det kommer ta tid då domstolarna går på sparlåga och de här ärendena är lågprio
Just därför jag funderar på att helt enkelt skicka in en ny omprövning, det gick ju snabbt.

Just därför jag funderar på att helt enkelt skicka in en ny omprövning, det gick ju snabbt.

Men, i den förbehållsbeloppsberäkning du fick, är någon uppgift felaktig i den? Observera att din makes utmätning inte ska räknas med

Tack snälla:)Dock kommer jag inte slappna av förrän det vunnit laga kraft. Hur går det för dig?

BÄSTA finaste Du... you rock girliefriend !!
Ett innerligt GRATTIS...även då de bär mig emot att säga med tanke på situationen...

Men glöm aldrig vad Du lovade mig & @Terry_ - vi skulle korka upp tillsammans!!

...endera dagen ❤️

Vi glömmer inte :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp