Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Går att vabba till 16 har jag för mig, men krävs typ läkarintyg. Kanske längre än så för barn inom lss
Precis så från åtta månader till och med dagen innan du fyller 12. Upp till 16, allvarliga sjukdomar och upp till 18 eller däröver om man har ett barn som tillhör Lss (arbetat på kassan) inget jag är stolt över

Precis så från åtta månader till och med dagen innan du fyller 12. Upp till 16, allvarliga sjukdomar och upp till 18 eller däröver om man har ett barn som tillhör Lss (arbetat på kassan) inget jag är stolt över
Och då skall man ha ett förhandsbesked från läkare för att kunna ansöka om VaB, typ ett intyg och det är tidsbestämt till tex att barnet fyller 21

Hej! Mitt första inlägg här men har följt forumet en längre tid! Efter att ha läst i princip hela denna tråden så hade jag nu för 2-3 veckor sedan äntligen mod och all kunskap jag behövde för att skicka en en skuldsaneringsansökan med den nya e-e-tjänsten. Och för 4 dagar sedan ringde det en handläggare till mig och sa att hen hade tittat på min ansökan och jag jag får inledande. Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, gå in å sök!

Grattis!!!

Hej! Mitt första inlägg här men har följt forumet en längre tid! Efter att ha läst i princip hela denna tråden så hade jag nu för 2-3 veckor sedan äntligen mod och all kunskap jag behövde för att skicka en en skuldsaneringsansökan med den nya e-e-tjänsten. Och för 4 dagar sedan ringde det en handläggare till mig och sa att hen hade tittat på min ansökan och jag jag får inledande. Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, gå in å sök!
Ojdå där gick det undan!!

2-3 veckor sen du skickade in och redan inledande ?! Handläggningstiden ligger väl på 11 veckor just nu så då har du haft flyt
Stort grattis :) hoppas det går hela vägen

Tack tack!
Ja jag blev själv förvånad för de står 11 veckor väntetid. Men jag misstänker att dom "släpper förbi" några i kön som har ansökt med den nya digitala tjänsten för när alla kontroll frågor var besvarade så frågade hen om hen kunde ställa EN MASSA frågor om hur jag tyckte den nya tjänsten var att ansöka med. :)

Grattis och lycka till. Verkligen snabb handläggning.

Oj vad kul :) Hoppas det går igenom för dig då! Jag fick vänta ganska många månader och har precis fått inledande också nu.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp