- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Okej finns säkert undantag och för barn med speciella behovGår att vabba till 16 har jag för mig, men krävs typ läkarintyg. Kanske längre än så för barn inom lss
Okej finns säkert undantag och för barn med speciella behovGår att vabba till 16 har jag för mig, men krävs typ läkarintyg. Kanske längre än så för barn inom lss
Ja precis läkarintyg gäller ser det ut somFast då krävs det läkarintyg.
Precis så från åtta månader till och med dagen innan du fyller 12. Upp till 16, allvarliga sjukdomar och upp till 18 eller däröver om man har ett barn som tillhör Lss (arbetat på kassan) inget jag är stolt överGår att vabba till 16 har jag för mig, men krävs typ läkarintyg. Kanske längre än så för barn inom lss
Precis så från åtta månader till och med dagen innan du fyller 12. Upp till 16, allvarliga sjukdomar och upp till 18 eller däröver om man har ett barn som tillhör Lss (arbetat på kassan) inget jag är stolt över
Och då skall man ha ett förhandsbesked från läkare för att kunna ansöka om VaB, typ ett intyg och det är tidsbestämt till tex att barnet fyller 21Precis så från åtta månader till och med dagen innan du fyller 12. Upp till 16, allvarliga sjukdomar och upp till 18 eller däröver om man har ett barn som tillhör Lss (arbetat på kassan) inget jag är stolt över
Ojdå där gick det undan!!Hej! Mitt första inlägg här men har följt forumet en längre tid! Efter att ha läst i princip hela denna tråden så hade jag nu för 2-3 veckor sedan äntligen mod och all kunskap jag behövde för att skicka en en skuldsaneringsansökan med den nya e-e-tjänsten. Och för 4 dagar sedan ringde det en handläggare till mig och sa att hen hade tittat på min ansökan och jag jag får inledande. Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, gå in å sök!
hoppas det går hela vägen
Grattis och lycka till. Verkligen snabb handläggning.Hej! Mitt första inlägg här men har följt forumet en längre tid! Efter att ha läst i princip hela denna tråden så hade jag nu för 2-3 veckor sedan äntligen mod och all kunskap jag behövde för att skicka en en skuldsaneringsansökan med den nya e-e-tjänsten. Och för 4 dagar sedan ringde det en handläggare till mig och sa att hen hade tittat på min ansökan och jag jag får inledande. Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, gå in å sök!
Hej! Mitt första inlägg här men har följt forumet en längre tid! Efter att ha läst i princip hela denna tråden så hade jag nu för 2-3 veckor sedan äntligen mod och all kunskap jag behövde för att skicka en en skuldsaneringsansökan med den nya e-e-tjänsten. Och för 4 dagar sedan ringde det en handläggare till mig och sa att hen hade tittat på min ansökan och jag jag får inledande. Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jo, gå in å sök!
Hoppas det går igenom för dig då! Jag fick vänta ganska många månader och har precis fått inledande också nu.