- Meddelanden
- 50
- Mottagna reaktioner
- 11
- Poäng
- 52
Den är borttagen sen okt förra åretSen kanske du ska ta bort den extra frivilliga skatten du betalar, 200kr är mycket pengar under skuldsanering.
Den är borttagen sen okt förra åretSen kanske du ska ta bort den extra frivilliga skatten du betalar, 200kr är mycket pengar under skuldsanering.
Precis och då förlorar jag ju mer
Får hoppas att handläggaren ringer nästa vecka iaf
6255 är mycket oavsett. Det du får göra är att se över de fasta avgifterna. Tex parkering, behöver du bil egentligen, ta billigaste abonnemangen på mobil och bredband osv.Precis det ingår i förbehållsbellopet.
Men årets förbehållsbellop är 5005 kr för mej och jag får 1250 kr för barnen
Så 6255 kr ska jag ju ha efter att betalat till KF
Parkering behöver jag då jag måste ha bil i jobbet6255 är mycket oavsett. Det du får görar att se över de fasta avgifterna. Tex parkering, behöver du bil egentligen, ta billigaste abonnemangen på mobil och bredband osv.
Menar du att du har privat bil på jobbet.?Parkering behöver jag då jag måste ha bil i jobbet
Mobila bonnemang betalar jag 275 kr för mej och 200 för båda barnen
dom fasta avgifterna jag har måste jag ju ha
Kan inte förändra nogåt
Det var okej kostnad, betalar ungefär detsamma för min mobil.Parkering behöver jag då jag måste ha bil i jobbet
Mobila bonnemang betalar jag 275 kr för mej och 200 för båda barnen
dom fasta avgifterna jag har måste jag ju ha
Kan inte förändra nogåt
Ja, då jag jobbar som lokalvårdare på en skola, vi jobbar som en grupp, personal från flera olika ställen.Menar du att du har privat bil på jobbet.?
Okej.Ja, då jag jobbar som lokalvårdare på en skola, vi jobbar som en grupp, personal från flera olika ställen.
Är någon sjuk så får man gå dit och städa och, börjar man kl 5 på morgonen så finns det inga bussar
Ja resor från och till jobb borde hon få, dock svårt om man har flera olika arbetsplatser och få rätt avstånd.Okej.
Då får du väl ersättning för det.?