Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den månad får jag ju mer då jag inte ska betala. Och självklart försöka spara 1500 om inte något annat oväntat dyker upp
Nästa månad blir det mindre pga av att jag själv
Räknar med 15600 i lön och bostadsbidrag nästa månad
Räkningar med hyra 9500
6095 kvar
2848 för mat, hygien, kläder för mej och barnen
Och du räknar alla dina räkningar i den summan? Som sagt det väljer man själv vilka utgifter man har.

Det betyder att du inte får något extra, utan att dem sakerna ska betalas med ditt förbehållsbelopp...
Precis det ingår i förbehållsbellopet.
Men årets förbehållsbellop är 5005 kr för mej och jag får 1250 kr för barnen
Så 6255 kr ska jag ju ha efter att betalat till KF

Och har du barnen på halvtid kan man ju snåla som Fan de veckor du är ensam. Typ äta ägg och nudlar varje dag. Skulle vara så glad om jag hade fått samma uträkning som dig och betalat med glädje. Tänk 5år sen skuldfri..!

Vad hade din månadskostand varit med alla lån

Det låter som den där skuldsaneringen kommer bli lite skakig att klara av

Och har du barnen på halvtid kan man ju snåla som Fan de veckor du är ensam. Typ äta ägg och nudlar varje dag. Skulle vara så glad om jag hade fått samma uträkning som dig och betalat med glädje. Tänk 5år sen skuldfri..!

Vad hade din månadskostand varit med alla lån
Jag vet inte exakt vad det hamnat på på men säkert 6-7 tusen i månaden.
Självklart kommer jag snåla som bara den nu är det ändå bara inledande, kontakten på ekonomirådgivningen sa att summan kan ändras och bli mindre det vet man inte... Därför har jag börjar fundera faktist

Jag förstår vad du menar men jag förlorar bara när jag är hemma då dom betalar ut sjuklön med göt sjukavdrag

Ja det är väl klart att du förlorar, är väl ingen som får mer lön när dem är hemma från arbetet...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp