Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du får nog ta detta med din handläggare. För du verkar vara mycket sjuk. Det finns ju inte mycket utrymme till det vid utmätning/sanering tyvärr.

Parkering, mobil, bredband, försäkring och egna räkningar är inget som tas hänsyn till direkt.

Är hyra, sjukdoms kostnader som är direkta.

Försök hitta billigare lösningar.

Mobilen gå till kontaktlista istället för abonomang så fort du kan. Jag kör comviq fast pris 195 surfen räcker bra hela månaden :)

Sedan stämmer nog allt bra, @Lasseman kan säkert kolla lite på siffrorna tillsammans med ett fredags glas gott rött vin :)

Kämpa på. Är din betal plan 5 år?

Inte elen heller
Vab blir något man får reglera med buffertbeloppet

Har inte 80% av lönen då vi har sjuka drag och får lön från 15 till 15.
Är jag sjuk innan 15 feb så dras det på feb lönen, är jag sjuk efter 25 så blir det mars lön
Men efter första dagen måste du ju 80% dagen efter sen eller missförstår jag?

Den månad får jag ju mer då jag inte ska betala. Och självklart försöka spara 1500 om inte något annat oväntat dyker upp
Nästa månad blir det mindre pga av att jag själv
Räknar med 15600 i lön och bostadsbidrag nästa månad
Räkningar med hyra 9500
6095 kvar
2848 för mat, hygien, kläder för mej och barnen

Min buffert ligger på 900 kr.
Men det hjälper ju inte så mycket faktiskt är ofta hemma för VAB då dotter är förtidigt född och fortfarande känslig, feberkramper bla.... Det kan lätt bli 4-5 dagar i månaden höst/vinter.
Har 555 kr från fk per dag då men förlorar ändå 3000 typ av lönen

Du har ju barnen på halvtid, så dem lär inte vara sjuka 50% av tiden dem är med dig, om du slår ut det på ett år...

Sen är ju din uträkning lite galen, tror snarare du får för mycket en vanlig månad.

Nettolön 16969:-

Hyra 7500 - 1500 bostadsbidrag

= 10969:-
- skusan 3247:-

kvar blir 7722:- att leva på

+ att du får barnbidrag. Du bör alltså ha ca 9000:- till räkningar och mat varje månad, sålänge du inte är sjuk eller vabbar. och du får ju fortfarande 80% när du är sjuk, bara det att det kan komma på nästa månad eftersom kommunen klipper den 15:de. Det är inte så att du får 0:- sjukersättning för att du är sjuk på fel datum...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp