Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur funkar det med skulder som man har till ex. släktingar? Kan de räknas in som en del av skuldsaneringen? Släktingarna har nämligen tagit ett lån åt mig i deras namn för att hjälpa mig betala av ett annat lån så bevis finns. Hur funkar det med en skuld där man har en borgensman? Är även detta lån möjligt att räkna in i skuldsaneringen?

Tror nog du får omformulera ovanstående mening för den är direkt motsägelsefull... :)
Inte alls
Personen kanske löser så skuldsaneringen lever vidare.
Personen kommer med lite större risk än andra att ha löneutmätning igen efter skuldsaneringen.

Hur funkar det med skulder som man har till ex. släktingar? Kan de räknas in som en del av skuldsaneringen? Släktingarna har nämligen tagit ett lån åt mig i deras namn för att hjälpa mig betala av ett annat lån så bevis finns. Hur funkar det med en skuld där man har en borgensman? Är även detta lån möjligt att räkna in i skuldsaneringen?
Alla skulder SKA med. De enda skulder som inte ingår är ej förfallna CSN och skulder med säkerhet, typ bolån.

Alla skulder SKA med. De enda skulder som inte ingår är ej förfallna CSN och skulder med säkerhet, typ bolån.
I mitt fall gäller det privatlån jag är skyldig mina släktingar som de i sin tur tog på ett bolån på. Gäller även denna skulden?

Inte alls
Personen kanske löser så skuldsaneringen lever vidare.
Personen kommer med lite större risk än andra att ha löneutmätning igen efter skuldsaneringen.

”...så låter det som att chansen INTE är högre...” va formuleringen ja reagerade mot?!

Hur vanligt är det att man får skuldsanering på mindre än 5 år? Är det ens 10% som får det?

Hur vanligt är det att man får skuldsanering på mindre än 5 år? Är det ens 10% som får det?

säkerligen fler än så... långvarig skuldsättning, barn som länge ”lidit skada” av förälders skuldsättning, ålder, sjukdom...etc. Listan kan säkert göras lång...

Är det då 3 år som är lägst?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp