Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förstod inte sammanhanget.

Du förstod inte sammanhanget? Jag skrev att saker och ting ibland ändras och att ”man”, läs jag, (precis som en hel del andra) kan glömma det ibland. Bara för att det var på ett sätt förut kan det ändras. Tydligen fanns det vissa andra upplägg. Om någon fått ett fördelaktigare upplägg än jag fick är det bara att gratulera den personen/de personerna. Absolut rättvisa existerar inte... Ett konstaterande helt enkelt.

Du förstod inte sammanhanget? Jag skrev att saker och ting ibland ändras och att ”man”, läs jag, (precis som en hel del andra) kan glömma det ibland. Bara för att det var på ett sätt förut kan det ändras. Tydligen fanns det vissa andra upplägg. Om någon fått ett fördelaktigare upplägg än jag fick är det bara att gratulera den personen/de personerna. Absolut rättvisa existerar inte... Ett konstaterande helt enkelt.
Okej, trodde att det var ett svar på ett inlägg.

Exakt ! Du pratade i klartext redan från början då vi diskuterade hur det såg ut med CSN skulder och om de pausas eller ej under en Skusan & jag VET att det är olika, för jag vet de som får behålla extra pengar för att CSN sagt nej till pausande och dom personerna har inte varit närmre pensionsåldern än vad andra här ute varit, som likväl har fått deras återbetalning pausad under saneringen...

Ni som blivit beviljade skuldsanering, hur många år har ni fått det på?

Ja och hur stora är skulderna och årsinkomst för er som har blivit beviljade. Vill veta då jag är uppe i 700 tkr 31000 kr före skatt

5 år... Tror oxå de e de vanligaste.
Tror d också och för mig spelar det ingen roll, utifrån hur lång tid det tagit annars har verkligen lärt mig att leva smart o snålt under detta året när jag haft utmätning och jag både lever o överlever men intressant att höra hur är det med dig och ballen?

Tror d också och för mig spelar det ingen roll, utifrån hur lång tid det tagit annars har verkligen lärt mig att leva smart o snålt under detta året när jag haft utmätning och jag både lever o överlever men intressant att höra hur är det med dig och ballen?
Menade inte att det va intressant med din balle glömde lite punkt o kommatecken där

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp