Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då har dom ansett att det fanns bara ett möjligt utfall, alternativt att det var brådis för att du skulle klara betalplanen som då ändrades till din fördel.
Inga hinder för överklagande av borgenär.
Det första enligt brevet.

Är lite nyfiken men ni som har fått skuldsanering. Vad har ni i för lön före skatt per månad samt hur stora var era skulder? Har själv ca 670 tkr i skulder med skulder på allt mellan 12-40% med en månadslön på 31000kr före skatt. Hur stor är chanserna att man får det beviljat?

Är lite nyfiken men ni som har fått skuldsanering. Vad har ni i för lön före skatt per månad samt hur stora var era skulder? Har själv ca 670 tkr i skulder med skulder på allt mellan 12-40% med en månadslön på 31000kr före skatt. Hur stor är chanserna att man får det beviljat?
Jag har ca 40000 kr före skatt och mina skulder var 1.6 miljoner när saneringen blev godkänd. CSN var 200000 kr av den summan men ingår inte då jag inte släppte den utan betalde den.

Jag har ca 40000 kr före skatt och mina skulder var 1.6 miljoner när saneringen blev godkänd. CSN var 200000 kr av den summan men ingår inte då jag inte släppte den utan betalde den.

CSN ingår aldrig i en skuldsanering. Inte huvudskulden så att säga. Den brukar pausas under saneringen. Eventuella obetalda årsavgifter kan dock ingå.

Detta med CSN är oxå något jag inte förstår... Jag vet flertalet i vår ålder som under skuldsaneringsperioden har fått behålla pengar för att kunna fortsätta reglera just CSN lånet, medans andra har fått lånet pausat under skusan tiden...

CSN ingår aldrig i en skuldsanering. Inte huvudskulden så att säga. Den brukar pausas under saneringen. Eventuella obetalda årsavgifter kan dock ingå.

Stämmer inte riktigt då jag vet flertalet här ute som har fått behålla pengar under Skusan tiden för att just fortsätta reglera på CSN skulden. Långt ifrån alla pausas.

Stämmer inte riktigt då jag vet flertalet här ute som har fått behålla pengar under Skusan tiden för att just fortsätta reglera på CSN skulden. Långt ifrån alla pausas.

Saker och ting förändras och det glömmer man ibland. Jag fick läsa riktlinjerna när jag beviljades skuldsaneringen och då var det precis som jag redogjorde för. Bara att gratulera den som fått det fördelaktigare och samtidigt inse att livet inte alltid är ”rättvist”...

Det hade bara varit den förfallna delen som ingått ändå, resten brukar betalas efter saneringen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp