Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då gick det ju ganska fort för din del att få skuldsaneringen.. Fick du hjälp av skuld och budgetrådgivare?

Hur mycket har du i skulder, hur gammal är du?

Då gick det ju ganska fort för din del att få skuldsaneringen.. Fick du hjälp av skuld och budgetrådgivare?
Endast haft telefonkontakt med skuld och bydgetrådgivare. Jag har gått i terapi för spelmissbruk, både enskilt och i grupp sedan ett år tillbaka. Varit spelfri från okt - 18. Senaste lånet december - 18.

@Kimsan72 hur lång tid tog det mellan inledande och till att du blev beviljad?

Jag fick inledande den 26:e mars. Beslut den 2:a juli. Inga problem längs min resa alls. Det som gjorde att det drog ut lite på tiden var att en borgenär självklart kom in med min skuld sent in i processen, vilket gjorde att ny (reviderad) betalplan fick skickas ut till samtliga parter.
Jag hamnade oxå i Malmö hos en underbar handläggare. :)
All Lycka Till :)

Jag fick inledande den 26:e mars. Beslut den 2:a juli. Inga problem längs min resa alls. Det som gjorde att det drog ut lite på tiden var att en borgenär självklart kom in med min skuld sent in i processen, vilket gjorde att ny (reviderad) betalplan fick skickas ut till samtliga parter.
Jag hamnade oxå i Malmö hos en underbar handläggare. :)
All Lycka Till :)
Tack snälla då hoppas jag det går lika smidigt för mig verkligen tacksam för en så otroligt fin sympatisk och mänsklig handläggare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp