Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hade också skickat in en omprövning.
Det har jag själv gjort två ggr, en pga löneökning och en för att jag inte längre behöver pengar för pendling.

Hur gick det med den förhöjda boende kostnaden som Du får när du flyttar? Skrev Du inte att de låg på ca 2000kr/mån eller liknande för ett tag sedan?! :)

Har inte omprövat det. Det känns fel.

Det gör Du nog rätt i... Du fick väll likväl en högre inkomst i och med bytet av jobb och den mellanskillnaden fick Du behålla om inte jag minns fel?! Bra tänkt och jobbat :)

Det gör Du nog rätt i... Du fick väll likväl en högre inkomst i och med bytet av jobb och den mellanskillnaden fick Du behålla om inte jag minns fel?! Bra tänkt och jobbat :)
Precis. Omprövade men de tyckte inte att jag skulle betala mer.
Dock så flyttar jag för att bli av m pendling och bil och minska risken för att bli utmattad igen.

Fast jag har ju själv valt att flytta från billigare till dyrare.
Fast jag köper inte det heller, då hyror och annat blir dyrare hela tiden.

Men om det är som du säger att de går jämt upp med resor så förstår jag nog men
Skulle jag flytta till ett dyrare boende skulle jag söka omprövning endå, men vi gör alla våra egna val och mår bäst av det :)

Önskar dig Godjul och gott nytt :)

Fast jag köper inte det heller, då hyror och annat blir dyrare hela tiden.

Men om det är som du säger att de går jämt upp med resor så förstår jag nog men
Skulle jag flytta till ett dyrare boende skulle jag söka omprövning endå, men vi gör alla våra egna val och mår bäst av det :)

Önskar dig Godjul och gott nytt :)
Får 1200 kr för resor men kör en del utöver det. Ska inte ha bil sen och det känns skönt då det är en kassako.
Har skrivit i min omprövning varför jag inte behöver pengar till pendling och nämnt nya hyran osv.
Hyran i min nuvarande lägenhet höjdes med 600 kr i juli då mitt badrum renoverades då det var ständig översvämning pga dåliga rör men den höjningen omprövade jag inte heller då jag bad om renoveringen efter att ha haft vatten 5 ggr i hela lägenheten.

Önskar dig detsamma. - :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp