Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej. Är det någon här inne som har överklagat ett avslag från kronofogden och som har kommit till tingsrätten? Min fråga är då, hur lång är handläggningstiden från det man överklagar beslutet till tingsrätten tills man får svar? Hade vart tacksam för alla svar som ges och om det är någon har någon erfarenhet utav det? Mvh//

Hej. Är det någon här inne som har överklagat ett avslag från kronofogden och som har kommit till tingsrätten? Min fråga är då, hur lång är handläggningstiden från det man överklagar beslutet till tingsrätten tills man får svar? Hade vart tacksam för alla svar som ges och om det är någon har någon erfarenhet utav det? Mvh//

Beror helt på belastningen hos tingsrätten i fråga. Är ganska lågt prioriterade ärenden hos domstolarna

Förslag ev beslut menade jag.

Mindre pengar=färre handläggare =färre ärenden som hinner avslutas skulle jag tro.

Om det innebär fler avslag har jag svårt att tro

Hej.
Jag överklagade 3 juli i år och fick rätt i november.

Debatt i Riksdagen nyss- utskottens förslag. Sittande regering med JÖK lägger 20 miljoner mindre till KF och skuldsanering inför 2020.
Detta innebär att färre får skusan.

KD vill lägga 30 miljoner mer än sittande regering med JÖK och ser vinster i samhället genom att hjälpa människor som är överskuldsatta.

Psykisk ohälsa! Hårdare kreditprövning! Skuldsatta hela livet!

Man får det samhälle man röstat på, hoppas den här samhällsutvecklingen med bomber,mord och förödelse fortsätter till folket får huvudet ur arslet och slutar rösta på S.

Man får det samhälle man röstat på, hoppas den här samhällsutvecklingen med bomber,mord och förödelse fortsätter till folket får huvudet ur arslet och slutar rösta på S.
Håller med.

Mindre pengar=färre handläggare =färre ärenden som hinner avslutas skulle jag tro.

Om det innebär fler avslag har jag svårt att tro
Ja kortsiktigt färre ärende men långsiktigt samma som nu. Dvs längre handläggningstider.

Hej på er! Ansökan om skuldsanering nr 2 inskickad och igår ringde en handläggare. Kändes inte som ett positivt besked väntar. Hon prata om att man kan ansöka igen om det blir avslag ännu en gång.. Precis som att det redan vart avslag. Hur långt från samtal till poit om man ändå skulle ha fel?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp