Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så har i princip ingen här förmågan att tänka sig:)
Jag håller med och det är absolut inte okej att inte följa den.
En deadline är ändå en deadline oavsett att det är för jävligt och då får man motsätta sig saneringen istället för att fördröja med flit.

Nån som vet ungefär hur lång tid det tog innan ni fick första brevet från kfm där det står att dom tagit emot ens ansökan om skuldsanering?
Var hos min budgetrådgivare förra onsdagen och vi gjorde klart allt. Han skulle då skicka det direkt. Antar att det kanske gick från dom på torsdagen, då borde jag väl få ett brev som bekräftar att dom mottagit min ansökan till veckan senast?
Blir nojig då jag vet att brev från kfm kommit bort för mig.

Jag skickade in min ansökan 17/8 och fick meddelande om att de tagit emot den 21/8 så det gick fort.

• Gilla
Reaktioner: p79
Det tog 2 månader innan en handläggare tilldelades min ansökan. Sen gick det fort, ringde mig i Måndags och i tisdags fick jag hem brev om inledande. Kunde verkligen i samtalet känna att jag skulle få det.

@Jossan900 hur har det gått för dig?
Fortfarande inte hört något, vid senaste mejlkontakten 1/11 så hade hen inte hunnit gå igenom mitt ärende sedan allt inkom från borgenärerna.
Går bara och väntar och väntar just nu, känns ju lite hopplöst emellanåt:confused::rolleyes:.

Har fått erbjudande om lägenhet. Är först i kön och får den om jag vill ha den efter visning. Trots skuldsanering! Visserligen i grannkommunen till där jag jobbar, men helt okej! Återkommer när kontraktet är skrivet.

Har fått erbjudande om lägenhet. Är först i kön och får den om jag vill ha den efter visning. Trots skuldsanering! Visserligen i grannkommunen till där jag jobbar, men helt okej! Återkommer när kontraktet är skrivet.
Vet de att du har skuldsanering.?
Grattis!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp