Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
hade ju fixat jobb så du får lön först! man kunde tydligen få sanering utan jobb men jag gissar ju på att det är extrema och ovanliga fall då

N
Sanering utan betalplan är vanligt, ca 30% tror jag

hade ju fixat jobb så du får lön först! man kunde tydligen få sanering utan jobb men jag gissar ju på att det är extrema och ovanliga fall då
Nej ja e ute efter sanering fast med jobb givetvis. Fan känner inte att jag får direkt svar på mina frågor hehe.

Det kanske går, svarade på det innan, att betalplanen borde bli knepig att fastställa.
Okej bra men du verkar kanske kunnig. Vad behöver jag tänka på nu isåfall? Jag är inne i början av fasen där jag ska få hjälp av rådgivaren för att skicka in en ansökan.

Vad är viktigt att få in för information? Just nu har jag inget arbete men då det tar några månader till att få besked så kommer jag ha ett arbete fram tills dess.

Okej bra men du verkar kanske kunnig. Vad behöver jag tänka på nu isåfall? Jag är inne i början av fasen där jag ska få hjälp av rådgivaren för att skicka in en ansökan.

Vad är viktigt att få in för information? Just nu har jag inget arbete men då det tar några månader till att få besked så kommer jag ha ett arbete fram tills dess.

Ett jobb med stadig inkomst behöver vara på plats när inledandet ska prövas.

Du får komplettera din ansökan så fort du fått jobb för man fyller ju i det i ansökan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp