Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är hon mammaledig går man på det.
Arbetar hon regelbundet dom dagarna nu varje månad?
KFM kollar både hos arbetsgivare o försäkringskassan.
Ta ett snitt hon fått ut under senaste månaderna.
När KFM tar kontakt med arbetsgivaren går dom på hennes inkomst senaste 6 mån tillbaka.
Nu är det så här också att KFM går på vad arbetsgivaren skickar in o försäkringskassa även om
Du skriver annat det jag lämnade in på min inkomst brydde KFM inte sig om gick bara på arbetsgivarn ändå.
Det viktigaste är hyran ev resor o mediciner om du har.
Så skriv ett snitt då KFM struntar i detta ändå nu kan det ju vara skillnad då din sambo inte är utmätt att KFM inte kollar lika då. Så ta ett snitt vad sambon får ut blir det bra men avrunda inte uppåt;)
Vem är utmätt föresten du eller sambon?
Som jag skrev tidigare så tror jag inte dom kollar med arbetsgivaren om det är sambon som inte är utmätt utan går förhoppningsvis på det du skriver.
Är det du som blir utmätt så kollar dom via din arbetsgivare.
Kommer hon ej jobba extra så tar du summan hon kommer ha per månad.
Sen är det ju ingen katastrof om sambons inkomst inte stämmer till punkt o pricka går ju att ändra isåfall.

Vore intressant om sambon var utmätt, då skulle alltså sambon säljas för att då in pengar till skulderna. Så jag håller tummarma att vare sig norreborre eller sambon är utmätt.

Är hon mammaledig går man på det.
Arbetar hon regelbundet dom dagarna nu varje månad?
KFM kollar både hos arbetsgivare o försäkringskassan.
Ta ett snitt hon fått ut under senaste månaderna.
När KFM tar kontakt med arbetsgivaren går dom på hennes inkomst senaste 6 mån tillbaka.
Nu är det så här också att KFM går på vad arbetsgivaren skickar in o försäkringskassa även om
Du skriver annat det jag lämnade in på min inkomst brydde KFM inte sig om gick bara på arbetsgivarn ändå.
Det viktigaste är hyran ev resor o mediciner om du har.
Så skriv ett snitt då KFM struntar i detta ändå nu kan det ju vara skillnad då din sambo inte är utmätt att KFM inte kollar lika då. Så ta ett snitt vad sambon får ut blir det bra men avrunda inte uppåt;)
Vem är utmätt föresten du eller sambon?
Som jag skrev tidigare så tror jag inte dom kollar med arbetsgivaren om det är sambon som inte är utmätt utan går förhoppningsvis på det du skriver.
Är det du som blir utmätt så kollar dom via din arbetsgivare.
Kommer hon ej jobba extra så tar du summan hon kommer ha per månad.
Å
Vore intressant om sambon var utmätt, då skulle alltså sambon säljas för att då in pengar till skulderna. Så jag håller tummarma att vare sig norreborre eller sambon är utmätt.
Jaja skrev lite galet.
Menar natuligtvis utmätning lön
Vad du märker ord ;)

Senast ändrad:

Min sambo har inte 1 krona i skuld och aldrig haft. Bara jag som är på gång att få utmätning på lönen inom kort.

Min sambo har inte 1 krona i skuld och aldrig haft. Bara jag som är på gång att få utmätning på lönen inom kort.
Okej men fick du nå svar på det du frågade?
Försökte svara så gott jag kunde men fick påbackning då jag råkade skriva utmätt istället för utmätning :D
Kan tycka det är bättre att svara dig ordentligt än påpeka stavfel.
När man troligtvis förstår vad jag :(
menar
Man utmäter väl knappast människor :D:eek:
Hoppas du blev något klokare och att det jag skrev tillförde nått;)

Idag fick jag samtalet jag väntat på! Fick beslut om skuldsanering!:):):):) Är så oerhört tacksam över att få den här chansen! Förra året den här tiden var jag så nere o såg ingen väg ut ur eländet jag ställt till med:( Men bla. tack vare er här på forumet så tog jag mig upp igen! Vetskapen om att jag inte var ensam om att ha hamnat i skuldträsket, alla goda råd o peppande hjälpte mig! En stor kram och en önskan om att ni ska ha en trevlig helg, för det ska jag ha!!❤️

Idag fick jag samtalet jag väntat på! Fick beslut om skuldsanering!:):):):) Är så oerhört tacksam över att få den här chansen! Förra året den här tiden var jag så nere o såg ingen väg ut ur eländet jag ställt till med:( Men bla. tack vare er här på forumet så tog jag mig upp igen! Vetskapen om att jag inte var ensam om att ha hamnat i skuldträsket, alla goda råd o peppande hjälpte mig! En stor kram och en önskan om att ni ska ha en trevlig helg, för det ska jag ha!!❤️
Stort Grattis ❤️❤️

Okej men fick du nå svar på det du frågade?
Försökte svara så gott jag kunde men fick påbackning då jag råkade skriva utmätt istället för utmätning :D
Kan tycka det är bättre att svara dig ordentligt än påpeka stavfel.
När man troligtvis förstår vad jag :(
menar
Man utmäter väl knappast människor :D:eek:
Hoppas du blev något klokare och att det jag skrev tillförde nått;)

Japp jättenöjd med ditt svar. Tack så mycket.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp