- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
HahaMen du har fel när du envisas med att stava väl med 2 l![]()

HahaMen du har fel när du envisas med att stava väl med 2 l![]()

Jag har rätt ofta just R Ä T T![]()
❤️Sitter o fyller i redogörelse för inkomster och utgifter för kommande utmätning på min lön. Helvete vad svårt det är att fylla i sambons inkomster. Är mammaledig och får ca 6000 varje månad. Sen senaste 3 månaderna har hon jobbat kanske 4 arbetspass extra i månaden nån helg och så. Så inkomsten är ju verkligen olika hela tiden. I grunden har hon en fastanställning på 50% men nu är hon ju mammaledig. Från nov fram till juni 2020 kommer hon inte hoppa in något på jobbet utan bara få från försäkringskassan.
Nån som har tips på hur jag ska tänka? Hoppas dom dubbelkollar konton osv så dom ser själva för känns som man kommer skriva fel här...
Är hon mammaledig går man på det.

Det stämmer att han ska betala samma summa som ni betalt innan.Tänkte bara höra om någon vet , jag har inledande och fått betalplan.
I betalplan finns vårt gemensamma santander lån upptaget, dom har fått en viss andel. Maken står på resten men problemet är att det är ju lika hög avbetalning som vanligt för han. Ska det vara så?
Sen fortsätter dom skicka brev till både mig och mannen med ordinarie avi?
Sen undrar jag ,om jag får avslag får jag automatisk löneutmätning igen då eller kollar dom igen på tillgångar osv?
Långt inlägg sorry![]()
Kan man inte se sin pågående skuldsaneringsansökan någonstans? Skickade in den för 2 månader sen typ men loggar in och ser inget? Är orolig att det blivit något fel.
Har du fått inledande nu?Jag skickade in min i början på maj och först nu i september ringde dom mig. Ring kfm annars och fråga så dom fått den. Jag fick brev ganska snabbt efter att dom mottagit min ansökan i alla fall. Men sen var det som sagt tyst tills nu i september.
Lycka till!
Nej, de ringer från 010 nummer.Ringer KFM från Okänt nummer (dolt)?
HejJag skickade in min i början på maj och först nu i september ringde dom mig. Ring kfm annars och fråga så dom fått den. Jag fick brev ganska snabbt efter att dom mottagit min ansökan i alla fall. Men sen var det som sagt tyst tills nu i september.
Lycka till!