Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej det sa hon inget om. Utan jag förklarade o hon verka nöjd med det.
Var beredd på att eventuellt få redovisa det efter inledande men det är inget problem då man kan få ut kontoutdrag från banken. Jag fick redovisa en hel del efter inledande.

Var beredd på att eventuellt få redovisa det efter inledande men det är inget problem då man kan få ut kontoutdrag från banken. Jag fick redovisa en hel del efter inledande.
Ja jag är beredd på det mesta och jag har läst att du fick redovisa väldigt mycke

Min handläggare noterade och påtalade att jag fick mycket tillbaks på skatten i april 2018. Jag sa som det var att skatten gick till att betala skulder, men jag behövde inte heller redovisa någonting. :)

En fråga om inkasso bolag som skickat delgivning efter inledande skuldsanering.
Skulden i fråga är väldigt gammal.

Min inledande hamnade hos POIT den 6/9-19 men enligt detta inkasso som skickade delgivningen så finns ingen info om detta.. och vägrade återkalla sina hundar.. KFM sa att ja skulle inte skriva under, men va gör ja nu?! Som va otrevliga och vägrade lyssna på mig..

Väntan är olidlig...pratade med handläggaren förra onsdagen om min skuldsaneringsansökan....inte hört nåt mer. Nån som kan säga nåt hur lång tid efter samtalet man fått besked om det blir avslag eller inte?

Väntan är olidlig...pratade med handläggaren förra onsdagen om min skuldsaneringsansökan....inte hört nåt mer. Nån som kan säga nåt hur lång tid efter samtalet man fått besked om det blir avslag eller inte?
Jag pratade med min handläggare igår och i slutet av samtalet så sa hon att hon kommer att inleda min skuldsanering .detta va min första kontakt sedan jag skickade in min ansökan.

• Gilla
Reaktioner: p79
Jag pratade med min handläggare igår och i slutet av samtalet så sa hon att hon kommer att inleda min skuldsanering .detta va min första kontakt sedan jag skickade in min ansökan.

Den jag pratade med sa bara att hon skulle titta på min ansökan och sen besluta om inledande eller avslag. Så fick inget direkt svar av henne kändes det som...
Sa din nåt om hur lång tid det skulle dröja innan du fick besked hem?

Den jag pratade med sa bara att hon skulle titta på min ansökan och sen besluta om inledande eller avslag. Så fick inget direkt svar av henne kändes det som...
Sa din nåt om hur lång tid det skulle dröja innan du fick besked hem?
Nej hon sa att hon skulle besluta om inledande och att jag får betalplanen i slutet av veckan och att jag skulle börja betala i oktober

• Gilla
Reaktioner: p79
Nej hon sa att hon skulle besluta om inledande och att jag får betalplanen i slutet av veckan och att jag skulle börja betala i oktober
Jag borde också bli kontaktad inom 2 veckor och det börjar kännas lite nervöst inför detta första samtal.

@lili74 hur stor är din skuld? Orsak? Hade du löneutmätning innan inledande?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp