Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick samtal från handläggare om min ansökan om skuldsanering i onsdags. Ställde lite kompletterande frågor, fick en bra känsla av henne men man är ändå orolig. Skulle få ett preliminärt beslut inom några veckor sa hon...nån som fått samtal som kan säga hur lång tid det dröjde sen? Hon skulle titta på den och sen besluta sa hon...

Fick samtal från handläggare om min ansökan om skuldsanering i onsdags. Ställde lite kompletterande frågor, fick en bra känsla av henne men man är ändå orolig. Skulle få ett preliminärt beslut inom några veckor sa hon...nån som fått samtal som kan säga hur lång tid det dröjde sen? Hon skulle titta på den och sen besluta sa hon...
Skönt att handläggningen äntligen börjat för dig. Håller tummarna! När skickade du in din ansökan?

Min tog beslut om inledande dagen efter samtalet och syntes i poit 4 dagar efter.

• Gilla
Reaktioner: p79
Tror du har stor chans att lyckas:) och det tär på psyket:( jag gick ca 15000kr back innan jag släppte det mesta.
Väntar utmätning nu.
Du har gjort det du kan hoppas du får positivt beslut:)
Håller tummarna ❤️
Tusen tack ❤️ Och jag önskar dig all lycka till med

Jag kände att jag ville göra det ändå då det genererar 2500-3000 mer netto per månad.
Har dock fått svar idag att jag inte ska betala mer per månad utan får behålla de pengarna. - :)
Jag tycker att det är synd att du hakar upp dig på detaljer. Du vet ju att det krävs mer löneökning än så för ändrat beslut. Det är inte som en löneutmätning. Skuldsanering är en DOM. Lag, inget ändras hur som helst. Och det är skrivet osaliga gånger kring summan 4-5000. Står på KFM hemsida. Gå på din vetskap. Du skapar din egen oro. Landa nu och se annat än lån, hur det blev, och att du faktiskt fått en chans.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp