Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stort grattis Mirakel!!!

Hej
Jag är så otroligt tacksam då jag har fått inledande skuldsanering. Jag är väl medveten om att det är lång väg kvar tills det blir beviljat men är trots allt glad över att kommit en bit på väg.
Jag känner mig orolig över mycket. Är föräldraledig för stunden och undrar om någon vet vad som gäller med ens inkomst.
Om jag jobbar en helg i månaden tex behöver jag uppge det?
Hur ofta undersöker de man är skyldiga pengar hur ens inkomst varit under året?
Är det varje år? Eller när skuldsanering är slut?
Räknas inkomsten man uppgett från då msn fick inledande eller är det från ett beslut tagits?
Tack på förhand

Hej
Jag är så otroligt tacksam då jag har fått inledande skuldsanering. Jag är väl medveten om att det är lång väg kvar tills det blir beviljat men är trots allt glad över att kommit en bit på väg.
Jag känner mig orolig över mycket. Är föräldraledig för stunden och undrar om någon vet vad som gäller med ens inkomst.
Om jag jobbar en helg i månaden tex behöver jag uppge det?
Hur ofta undersöker de man är skyldiga pengar hur ens inkomst varit under året?
Är det varje år? Eller när skuldsanering är slut?
Räknas inkomsten man uppgett från då msn fick inledande eller är det från ett beslut tagits?
Tack på förhand
Om du har inledande ska du väl betala en viss summa ? Jag vet inte men att jobba en helg så är det för att spara dagar .. man gör en uträkning och den ska ju överensstämma med verkligheten .. jobbar du regelbundet extra lär inte uträkningen stämma med tiden.
De du är skyldig pengar kan ju ta en koll o ser man att du tjänar mer än du uppgett blir det kanske knas. Vet inte hur ofta de ev kollar. Inkomsten gäller från det inledande

Hej,
Det börjar närma sig för mig att få något slags besked om eventuell inledande skuldsanering. Min löneutmätning har inte börjat ännu men den kommer igång snart för efter den 11 sep så kommer dom KF att skicka ut redovisning av inkomst. När jag pratade med KF häromdagen så kollade hon i systemet och sa att min skuldsanering ligger under Prövning. Är det någon som vet vad detta innebär? Är det att dim har börjat att titta på den? Tacksam för svar

Idag skickar jag in min tredje ansökan om skuldsanering. Börjar jobba igen på måndag, men det kan ju inte spela nån roll att jag redan idag skickar in ansökan. Jag vet min nya lön och anställningen är tillsvidare. Kan bara hoppas att det går vägen denna gång.

Hej,
Det börjar närma sig för mig att få något slags besked om eventuell inledande skuldsanering. Min löneutmätning har inte börjat ännu men den kommer igång snart för efter den 11 sep så kommer dom KF att skicka ut redovisning av inkomst. När jag pratade med KF häromdagen så kollade hon i systemet och sa att min skuldsanering ligger under Prövning. Är det någon som vet vad detta innebär? Är det att dim har börjat att titta på den? Tacksam för svar
Frågade du inte vad det innebar? Kanske @Lasseman kan svara på det.

Jag borde också få besked snart då jag skickade in min ansökan den 19 maj och då var handläggningstiderna 16 veckor. När skickade du in?

Frågade du inte vad det innebar? Kanske @Lasseman kan svara på det.

Jag borde också få besked snart då jag skickade in min ansökan den 19 maj och då var handläggningstiderna 16 veckor. När skickade du in?

Jag tror det innebär "står i kö. Ingen har börjat med något"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp