Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kollar dom utdrag från konton? Även om så vet dom ju inte vad det är för pengar, kan ju varit skyldig dom pengar eller?
Ja det nämndes innan i tråden. Vet dock inte om det stämmer. Men du borde spärra dig från spel omedelbart efter den vinsten.

Mäta ut mina föräldrars bil?
Så det är säkert att ha dom pengarna på bankkontot menar du?
Det var ju bil som köptes åt dig med pengar du gett dom för köpet, men det spelar ingen roll.
Den skulle kunna utmätas på besittningsregeln. Det är ju naturligtvis så att man inte kan undanhålla egendom genom att registrera den på andra bara.
Nu har du inledd skuldsanering och då utmäts inget.
Skuldsaneringen kan inte kolla bankkonton

Konstigt. Tror på vad du säger. Undrar då varför några här nämnde detta för någon dag sen till mig?

Dom kan inte kolla, finns inte lagstöd. Dom kan kräva in kontoutdrag från dig. Valfritt att skicka in men skiter man i att göra det blir nog avslaget lätt.

Dom kan inte kolla, finns inte lagstöd. Dom kan kräva in kontoutdrag från dig. Valfritt att skicka in men skiter man i att göra det blir nog avslaget lätt.
Hur ofta händer det att dom gör det? Är det slumpmässigt?

Det var ju bil som köptes åt dig med pengar du gett dom för köpet, men det spelar ingen roll.
Den skulle kunna utmätas på besittningsregeln. Det är ju naturligtvis så att man inte kan undanhålla egendom genom att registrera den på andra bara.
Nu har du inledd skuldsanering och då utmäts inget.
Skuldsaneringen kan inte kolla bankkonton
Nej men jag köper ju inte någon bil. Mina föräldrar gör och står på den med allt. Så du menar att dom kan ta den ändå?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp