Okej på alla konton om du har flera? Eller bara lönekonto? Också 6 mån tillbaka!Jag fick med lämna kontoutdrag
Jag lämnade alla konton, och fick ta kontakt med banken då jag tog för flera år bakåt, men det var inga problem att få.Okej på alla konton om du har flera? Eller bara lönekonto? Också 6 mån tillbaka!
Man ska nog ha tagit itu med sina spelproblem innan man söker skuldsanering.Så om man har massa spel transaktioner så blir man i princip nekad om dom kollar ens utdrag?
Men låt oss säga att man har gjort det och spärrat sig på spelpaus. Ser dom det som positivt eller ej?Man ska nog ha tagit itu med sina spelproblem innan man söker skuldsanering.
Ja dom vill nog se en tydlig brytpunkt.Men låt oss säga att man har gjort det och spärrat sig på spelpaus. Ser dom det som positivt eller ej?
Så är det. Man måste visa sig helt spelfri innan man ens har en chans på skuldsaneringJa dom vill nog se en tydlig brytpunkt.
Det blir man säkert. Dom anser att man inte gjort allt för att betala sina skulder om man inte är spelfriSå om man har massa spel transaktioner så blir man i princip nekad om dom kollar ens utdrag?