Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Går dom igenom konton innan beslut om skuldsanering? Transaktioner mm

Skuldsanering kollar inget på det sätt verkställighet gör. Dom kan säkert begära in kontoutdrag om dom vill. Finns inget tvång att skicka in då heller men man kan nog räkna med avslag pga att man ej samarbetat.

Skuldsanering kollar inget på det sätt verkställighet gör. Dom kan säkert begära in kontoutdrag om dom vill. Finns inget tvång att skicka in då heller men man kan nog räkna med avslag pga att man ej samarbetat.
Okej

Någon här som fått skuldsanering som detta hänt för? Att man begär in kontoutdrag?

Jag fick lämna in kontoutdrag för Jan-juni 2018 för att bevisa att lånade pengar använts till att betala lån.
Okej då kan det hända alltså.
Hade du gjort det då;) betalat lånen alltså. Tänker om man släppt lån och tagit ut pengar för att ha i madrassen innan utmätning då är det valet inget vidare:(

Okej då kan det hända alltså.
Hade du gjort det då;) betalat lånen alltså. Tänker om man släppt lån och tagit ut pengar för att ha i madrassen innan utmätning då är det valet inget vidare:(
Ja, det var till stor del det pengarna använts till, dock så plockade jag ut en del efter ansökan men det var inte något som efterfrågades då jag inte tagit nya lån efter april 18.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp