Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ny 2018 menade inget illa det var❤️Efter svaret.
Jag förstår hur du tänker och det var 80000kr på två månader så läste jag.
Kämpa på❤️
absolut :) 7000 kr mer i månaden blir ju lite mer än 80k på 1 år :) absolut inga hard feelings från min sida :)

Det kanske är sant att han kan få ut 80 000 i månaden ett par gånger om året, men då har han i så fall en månadslön på runt 160 000 dessa månader, och då måste han ha en ganska speciell ställning på arbetsmarknaden. Han kanske är börsmäklare eller hjärnkirurg. Eller så har han räknat fel.
Fast nu var det ju inte 80000kr i månaden utan 40000kr i månaden.
Viktigt att läsa ordentligt innan man klankar ner:(

Hur har du hamnat i mycket skulder? Vet inte om jag missat var det spel?
Inga spel alls faktiskt :) bara över konsumerat ...har lovat mig själv att 2020 ska mycket av mina skulder bort så man kan börja leva normalt igen som man gjorde för 7-8 år sen :)

Inga spel alls faktiskt :) bara över konsumerat ...har lovat mig själv att 2020 ska mycket av mina skulder bort så man kan börja leva normalt igen som man gjorde för 7-8 år sen :)
Så skönt ändå spel är ett helvete.
Hamnade illa på grund av spel lite annat bakom också men mest spel:(

Så skönt ändå spel är ett helvete.
Hamnade illa på grund av spel lite annat bakom också men mest spel:(
Förstått att många verkar fastna i spelet :( ..sa till min sambo senast igår att 2020 ska minst 120k bort genom löneutmätning och minst 40 kr till nu dessa månader som är kvar ...måste gå !

Har inte sagt jag ska söka skuldsanering faktiskt om du läste mitt inlägg så hade du förstått det , och varför skulle jag kunna ta 80k och betala mina skulder ??? Som du kanske vet så finns ingen möjlighet att kunna betala 40k varje månad ?? Har man skuldsanering har du bara hyran att betala dom två betalningsfri månaderna man har :) fast du kanske inte förstod det :)
Så man äter inte, tar inga läkemedel, har inga utgifter för tv, telefon, internet, el, eller resor till och från jobbet i juni och december om man har skuldsanering alltså?

Så man äter inte, tar inga läkemedel, har inga utgifter för tv, telefon, internet, el, eller resor till och från jobbet i juni och december om man har skuldsanering alltså?
Jo självklart , men inga andra räkningar på det sättet ! Typ krediter !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp