- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
@Lasseman?Självklart vill dom ha sina pengar dom lånat ut. Min fråga va vad som händer eftersom jag har inledd sanering och detta kom in efter det har inletts.
@Lasseman?Självklart vill dom ha sina pengar dom lånat ut. Min fråga va vad som händer eftersom jag har inledd sanering och detta kom in efter det har inletts.
Självklart vill dom ha sina pengar dom lånat ut. Min fråga va vad som händer eftersom jag har inledd sanering och detta kom in efter det har inletts.
Nej jag har inte bestridit någonting.Har du bestritt föreläggandet?
Nej jag har inte bestridit någonting.
Nej men har däremot inte skickat in delgivning för att spara tid, men aldrig bestridit något.Inte tidigare heller? Kan vara ett år sedan också.. bestritt för att köpa tid?
Inte alls?Nej men har däremot inte skickat in delgivning för att spara tid, men aldrig bestridit något.
Nej men har däremot inte skickat in delgivning för att spara tid, men aldrig bestridit något.

Ja jag måste ju svara att jag mottagit brevet men bara jag inte förstör för mig i övrigt med saneringen genom att göra något eller skriva något jag inte borde.Då var det intressant agerat av dom. Det går såklart lika bra att stämma någon som att ansöka om betalningsföreläggande, och borde ha samma verkan.. du får svara till tingsrätten eller kontakta sökande eller något![]()
Ja jag måste ju svara att jag mottagit brevet men bara jag inte förstör för mig i övrigt med saneringen genom att göra något eller skriva något jag inte borde.