Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Självklart vill dom ha sina pengar dom lånat ut. Min fråga va vad som händer eftersom jag har inledd sanering och detta kom in efter det har inletts.

Har du bestritt föreläggandet?

Nej men har däremot inte skickat in delgivning för att spara tid, men aldrig bestridit något.

Då var det intressant agerat av dom. Det går såklart lika bra att stämma någon som att ansöka om betalningsföreläggande, och borde ha samma verkan.. du får svara till tingsrätten eller kontakta sökande eller något :)

Då var det intressant agerat av dom. Det går såklart lika bra att stämma någon som att ansöka om betalningsföreläggande, och borde ha samma verkan.. du får svara till tingsrätten eller kontakta sökande eller något :)
Ja jag måste ju svara att jag mottagit brevet men bara jag inte förstör för mig i övrigt med saneringen genom att göra något eller skriva något jag inte borde.

Ja jag måste ju svara att jag mottagit brevet men bara jag inte förstör för mig i övrigt med saneringen genom att göra något eller skriva något jag inte borde.

Jo annars kommer delgivningsman och försöket leta rätt på dig :)

Fan va läskigt ändå att få brev från Tingsrätten. Har själv precis vant mig med att få brev från Kronofogden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp