Oj såpass! Låter väldigt mycket.Tror jag läst nånstans att typ 9 av 10 blir beviljade om man fått inledande. Annan statistik finns på KF hemsida nånstans.
Haha, men inte räknar dom exkl. ränta isf är typ ingen berättigad skuldsanering.
Du fick en kass handläggare tyvärr.
Ja det fick jag.... men skam den som ger sig, en ny ansökan kommer att skickas in och då hoppas jag att mitt ärende hamnar på ett annat kontor med en empatisk handläggare
Såg att min skuld fortfarande ligger på 800k + och jag fick mitt avslag i maj!
Uppdateras skulderna på KFs hemsida en gång i månaden? Eller hur uppdateras dem..
Sjukt dålig hemsida måste jag säga...
Kan man se hur mycket som inbetalt på en skuld?

Uppdateras skulderna på KFs hemsida en gång i månaden? Eller hur uppdateras dem..
Sjukt dålig hemsida måste jag säga...
Kan man se hur mycket som inbetalt på en skuld?

Hur många skulder hade du då? Om dom drog 19 tusen och allt var bara i ränta...många olika skulder då va ?Nä, skulderna uppdateras löpande. Det enda du kan se är hur skulderna ökar. Eller så var det iallafall för mig även med löneutmätning om över 19.000kr/mån. Mina skulder ökade likväl...![]()
Hur många skulder hade du då? Om dom drog 19 tusen och allt var bara i ränta...många olika skulder då va ?

Ja det förstår jag då att allt blev ränta ...har 5 mån totalt som är illa... mobillån är ett av dom...dom har 39 procent hos kronofogden ...fast om du behåller lånet hos dom själva så är räntan på 120 procent! Alltså mindre ränta hos fogden...och detta är enligt dom själva, ganska sjukt faktiskt!!Ja, många olika skulder med självklart hutlösa räntor...![]()
Ja det förstår jag då att allt blev ränta ...har 5 mån totalt som är illa... mobillån är ett av dom...dom har 39 procent hos kronofogden ...fast om du behåller lånet hos dom själva så är räntan på 120 procent! Alltså mindre ränta hos fogden...och detta är enligt dom själva, ganska sjukt faktiskt!!