Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, det bör Du absolut göra. Buffert slanten är inte ämnad för medicin kostnader.
Jag äter ingen medicin själv, men fick likväl typ 280kr extra/mån för just medicin och ytterligare 800kr i buffert.

Tror det är en miss från handläggaren och det är ju enkom en preliminär betalplan, så den går absolut att ändra innan den går ut på ”remiss” till Dina borgenärer. :)
Fick du 800kr ytterligare i buffert ovanpå en annan buffert eller?
Ja jag hade 280kr jag med i medicinkostnad eller vad man ska kalla det i utmätningen.
Beslutet nu är räknat på en lägre lön än jag har nu, fått löneförhöjning efter jag skickade in ansökan till sanering med 1700kr så det lär ju ändå räknas om igen.

Fick du 800kr ytterligare i buffert ovanpå en annan buffert eller?
Ja jag hade 280kr jag med i medicinkostnad eller vad man ska kalla det i utmätningen.
Beslutet nu är räknat på en lägre lön än jag har nu, fått löneförhöjning efter jag skickade in ansökan till sanering med 1700kr så det lär ju ändå räknas om igen.

Nej, jag fick, förutom beloppet gällande förbehållsbeloppet, ytterligare 280kr för medicin samt en ”buffert” om 800kr.

Ja, det verkar uppenbarligen som att Din betalplan behöver revideras.

Har du redan glömt mig Kimsan?? Född uppväxt bott i den underbara staden i 45år men just nu är jag otrogen men besöker den väääääääldigt ofta;)

Du har hållt Dig borta härifrån ett tag och mitt minne är inte va de en gång va.....så här på ålderns höst ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp