Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick inledande som jag såg i poit men redan nu direkt meddelande också om att dom vill ha in kompletteringar ang min inkomst? Hur vanligt är det att det behövs direkt när inledande sker? Har till den 21/8 på mig att skicka in dom uppgifterna annars kan ansökan avslås står det.
Är det en nackdel att vänta innan jag lämnar den uppgiften? Bör man sända in det så fort det bara går?

Fick inledande som jag såg i poit men redan nu direkt meddelande också om att dom vill ha in kompletteringar ang min inkomst? Hur vanligt är det att det behövs direkt när inledande sker? Har till den 21/8 på mig att skicka in dom uppgifterna annars kan ansökan avslås står det.
Är det en nackdel att vänta innan jag lämnar den uppgiften? Bör man sända in det så fort det bara går?

Ansökan handläggs ju inte förrän du kompletterar. Gör du det före utsatt deadline så finns det en chans att handläggningen går snabbare än om du väntar.

Jag fick också komplettera mina inkomster, eller snarare redogöra varför min årsinkomst inte stämmer med min månadslön, så jag kompletterade med det rätt kvickt och det är nog bra att göra tänker jag :)
(Har bil genom jobbet så därav det inte stämmer...)

Jag fick också komplettera mina inkomster, eller snarare redogöra varför min årsinkomst inte stämmer med min månadslön, så jag kompletterade med det rätt kvickt och det är nog bra att göra tänker jag :)
(Har bil genom jobbet så därav det inte stämmer...)
Ok ja frågade och det va samma för mig att min taxerade inkomst inte stämmer med det jag först lämnade.
Tänkte mest på att min utmätning nu lär upphöra och att jag kanske skulle hinna få behålla hela nästa lön innan man får ett nytt inbetalningsbelopp från saneringen som ska betalas. Eller det kanske inte funkar så?
Hur vart det för dig? Fick du börja betala till saneringen direkt månaden efter?

Från det att du har fått inledande så ska du betala under hela processen... det här har bara med det slutgiltiga beslutet att göra (rätta mig om jag har fel)... men du ska betala enligt inledande nu tills ett beslut kommer...

Inbetalning till skuldsanering börjar månaden efter inledandet för alla, om det inte är en av de betalningsfria månaderna.

Inbetalning till skuldsanering börjar månaden efter inledandet för alla, om det inte är en av de betalningsfria månaderna.
Så då ska jag börja betala in till saneringen i September menar du? Så lönen i Aug kommer jag inte betala med.

Så då ska jag börja betala in till saneringen i September menar du? Så lönen i Aug kommer jag inte betala med.

Det beror på om inledandet var igår eller i förrgår, ev ska du betala nu i augusti.
Det kommer ju stå i beslutet hoppas jag, så läs gärna där också.

Det beror på om inledandet var igår eller i förrgår, ev ska du betala nu i augusti.
Det kommer ju stå i beslutet hoppas jag, så läs gärna där också.
Står belutat om inledande 31/7, såklart man inte ska ha den turen inte. Ja får se när jag får något hem vad det står.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp