- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Kan du vänligen länka till Skuldsaneringslagen (igen) månne?!![]()
https://www.riksdagen.se/sv/dokumen...amling/skuldsaneringslag-2016675_sfs-2016-675
Kan du vänligen länka till Skuldsaneringslagen (igen) månne?!![]()

Tack! Vet att du lagt ut den tidigare, men mäktade inte med att leta...![]()
Tur att jag googlar allt jämt

Men är så orolig att det ändå ska skita sig :-(Att det framkommer nya uppgifter som motsäger det som framkommit vid inledande.Hur stor är chansen att man inte får skuldsaneringen efter man fått inledande?
Är det bara om någon motsätter sig av dom man är skyldig pengar som det kan skita sig?
Fått inledande ser jag nu på poit idagMen är så orolig att det ändå ska skita sig :-(
Är det någon som fått avslag efter inledande här? Varför? Hur vanligt är det?
Du kan säkert använda samma ansökan men justera det som är nytt och det som du förändrat pga motiveringen till avslaget.Om man får avslag på en skuldsanering måste man då skriva om allt och det personliga brevet och skicka in igen?
Ni som fått avslag, hur länge väntade ni med att göra en ny ansökan?
Tack för svar
Grattis till inledande! Hålle tummarna gör att allt flyter på.Hur stor är chansen att man inte får skuldsaneringen efter man fått inledande?
Är det bara om någon motsätter sig av dom man är skyldig pengar som det kan skita sig?
Fått inledande ser jag nu på poit idagMen är så orolig att det ändå ska skita sig :-(
Är det någon som fått avslag efter inledande här? Varför? Hur vanligt är det?
ok några exempel på vad det kan vara som skulle kunna uppkomma?Att det framkommer nya uppgifter som motsäger det som framkommit vid inledande.